• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

ja det finns...

• Melis

nej...ska endastvika ihop dem och klistra bandet och knyta....de på pappershandeln ska klippa till det...sen tycker jag det är roligt att pyssla så jag ska göra det typ när jag tittar på tv...sen har jag min blivande och min syster som har erbjudit sig att hjälpa

• Melis

tjejer var är ni? lite ensamt här.... väntar på att D.H ska börja

• Melis

nej det ska jag inte ha...inte bordsplaceringar heller...

• Melis

hehhe...eftersom vi kommer att ha livemusik så tycker jag inte att det är någon fara för att man brukar annonsera ut det i micken,sen ställer man jag fram tårtan men skär inte i den direkt så jag tror inte det är någon fara...inget av det faktiskt...buketten kastar man direkt efter vigseln så de ska inte heller vara någon fara

• Melis

hehhe...miss lovely, du frågade innan när jag ska skicka ut mina inbjudningar...i januari ska jag skicka ut mina

• Melis

osa ska jag ha 1 juni...de som inte hört av sig till dess ringer jag och frågar igen....

• Melis

min sida osar de till mig och hans sida till honom, bästa så för vi ska ha var sitt dokument i exel där vi kryssar för så fort nån svarar...

• Melis

vi kommer inte ha något festprogram då vi ska ha vårt bröllop i bosnien och så kan jag tycka att det förstör lite av det spontana....anledningen till att de ska osa till både mig och honom är att jag inte vill få samtal av människor som ajg aldrig träffat och så ska jag vara trevligt och prata lite...om vad liksom....

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??