• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

jaha okej....

• Melis

så här gör vi...då vi ska ha två fester så står mina föräldrar för förfesten hemma hos oss(cirka 300 gäster) och hans står för festen efteråt (150 gäster), vilket kommer kosta ungefär lika mkt...jag för min klänning betald av hans syster, likaså våra vigselringar och blommor till mig (2 buketter)...han köper sina kläder själv...och allt smått står vi för typ köp av blommor till dekoration, och smycken och annan dekoration jag behöver till mig står jag och han för. Inbjudningskorten kommer jag köper papper till dem men min mamma betalar tryck då hon hämtar dem....

• Melis

så ni ska inte heller betala nåt???

• Melis

min kuma ska köpa själva likaså kum, hennes man.

mina tärnor ska köpa själva då de vill välja, sen är jag inte så noga att det ska passa temat...

• Melis

vilka pengar är det som går till bruden??

• Melis

heheh...tror att det är ett turkiskt bröllop om jag inte har helt fel...de gör också så...min faster(gift med turk) fick massor med pengar och guld kastat över sig.... Dukati

• Melis

hehheh....vill skriva så mkt som möjligt ikväll för imorgon ska jag bara mysa med min älskade....

• Melis

hehhe...han kommer till mig...

var menar du? resan från mitt hem i bih till kozarac.... typ 2.5 timme...

• Melis

hehhehe...jo det är det väl men tror det är bättre i bilen är ute..bilen har ju ac...vi ska försöka få tag på en limosin....

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??