• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely
    Tajci78 skrev 2007-10-19 16:32:38 följande:
    Dankar det är bara att jobba på någongång blir det säkert flicka, hur många barn har du
    HAHAHAHHAHAHHAHAHHA!! You Go Girl!!
  • dankar

Det beror på i vilken ålder han är. Just nu är det pokemon och yugi oh kort som gäller hos min son. Min syster har en yngre på 4 år, han älskar gubbar från starwars, och han har en hel uppsättning av bilar just från filmen cars.

• MissLovely

Oj då.. Han är precis född hehe

• dankar

Okej, då behöver han kanske inte leksaker ännu. Kan vara bra med något praktiskt kanske som ex en Babybjörn bärsele eller en babysitter.

• MissLovely

Mmm tänkte nått sånt, Får väl bli de.

Men känner inte ni varandra? Alla ni som bor i hbg?

• Tajci78

Jag hoppas på flicka den dagen jag får barn det finns ju så mycket att köpa till dem :)

• anaiD

Misslovely; Det beror ju på vilken imam det är. Man kanske kan säga till honom hur man vill ha det. Men min kusins imam gjorde det på det viset. Känns nog bättre att få säga att du verkligen ska älska honom osv resten av ditt liv nego da samo kazes da. Men vi får se, min är inte särskilt inne på det.
    Misslovely; Du har absolut rätt. Za haljinu neznam eftersom jag får ta hit den i resväskan och grejer. Kan lika gärna köpa en härifrån. Självklart hinner du ändra dig, det är långt kvar och det kommer nya klänningar och trender hela tiden.

• Tajci78

dankar brukade du gå på alla juggefester som fanns i helsingborg, jag var där ofta men jag slutade för några år sedan men det var skoj

• dankar

Tror inte att jag känner er som bor i HBG, jag är ju några år äldre.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??