några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
detta gör att man längtar bara mer och mer=)
detta gör att man längtar bara mer och mer=)
jag har inte bestämt mig fall jag ska ha på mig mina handskar, är inte hundra. Men det är ju vinter och kallt när jag gifter mig, så man fryser inte lika mycket om händerna, haha.
Men senare på kvällen i restaurangen, så är det mycket mycket snyggare utan handskar.
jag har två klänningar på G. En som är från hemlandet, inget fel på den, då jag just skaffade den, menmen jag blir så osäker. Men imorgon, ska jag till malmö, då ska jag besluta mig om vilka utav dessa som jag har i tankar det ska bli. Det finns en klänning som ligger undan till mig där nere. Få se, snart får ni se bild på den som jag väljer=P. Hehe det är så typiskt mig, att ångra mig i sista sekund,=)Men jag är inte klänning iaf
så skönt att se den här tråden vid liv igen=P
ooh MISSLOVELY. har du sett en klänning från pronovias "Nacar", den är så underbar vacker, den är enkel,elegant, öppen rygg och liiiite unik är den kanske, hmmm:S. hehe
här kan du se den,
img519.imageshack.us/img519/4862/nacar1ji7.jpg
jag lägger in två bilder till på den i min galleria, så se du mer.
Det kommer in hela tiden vackra klänninga år för år. Men hittar du något du verkligen gillar (WOW - klänningen) som tillhör årsmodell 2008, så slå till. För sen 2009 så kommer du inte att kunna hitta den lika lätt.
För kataloger så kan du gå in i en butik som säljer pronovias klänning och prova någon. De brukar erbjuda kataloger då, så att du kan få en bättre bild på de olika klänningarna.