några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
ge honom tatueringen som födelsedagspresent melis....
ge honom tatueringen som födelsedagspresent melis....
vi har inte tänkt åka på bröllopsresa förräns februari 09...vi ska ju till kosovo innan bröllopet sen kostar ju även bröllopet en hel del plus att vi precis har köpt ett nytt hus som vi ska flytta in i i december detta året..vi har bara en två nu så vi kommer att behöva nya möbler oxå..
jag tänkte iallafall att man kanske kan åka på en spa kryssning eller nåt?!
det gjorde inte så ont att tatuera sig där och det kostade 1000kr...vad ni än gör så tatuera er inte på rumpan...jag har aldrig tidigare eller senare känt sån smärta som jag gjorde när jag tatuerade mig där...och jag min dumma nöt trodde att det inte skulle gör ont där för att det finns så mycket fett där...jag hade fel
ja nån lite mindre resa eller så...bara låsa in sig på ett hotellrum...
man kan ju ge honom ett fint album med lite mer classy bilder...finns jätte bra fotografer som hjälper till och säger hur du ska göra å så....kvinnliga fotografer...eller så kan ni ta fina bilder tillsammans...
jag har tatuerat mig hos en kvinnlig tatuerare som heter corall...kommer inte ihåg vad hennes studio heter men den ligger vid rosenlund...typ en eller två busshållsplatser innan rosenlundsbadet
misslovely du får köpa en sån tatueringsmaskin för barn som finns på br leksaker...bara att tvätta av färgen med tvål...
vi har inte bokat någon lokal än men vi funderar på kulturhuset...det är gräsligt va dyrt det är med lokaler...
vi har inte bokat någon lokal än men vi funderar på kulturhuset...det är gräsligt va dyrt det är med lokaler...
det är typ som en vanlig tuschpenna tror jag...man får med lite olika färger och möster...hahahaha
vi har kollat på en lokal som ligger utanför stan den kostar 25000 då ingår porslin och de städar tror att de va från fre-lör...lite väl mycket faktiskt
jag vill ju inte direkt ha min fest i en skolmatsal heller...
jag önskar att jag var klar med allt...all planering å så och att jag skulle gifta mig på lördag!!! önska går ju
vi funderade ett tag på att gifta oss på visingsö...där finns det en superfin lokal + en massa små stugor som gästerna kan sova över i. problemet är bara att ingen kan ju ta sig hem eftersom båtarna inte går på natten...surt det hade nog varit väldigt fint annars
när ska du gifta dig dankar???
Hej på er tjejer! hoppas att ni må bra allihop?!