några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Förresten, är det någon som har tittat på Osman Hadzic uzivo? Min blivandes familj vill så gärna ha honom eftersom de känner honom. Jag vet inte om jag är så sugen på honom..
Förresten, är det någon som har tittat på Osman Hadzic uzivo? Min blivandes familj vill så gärna ha honom eftersom de känner honom. Jag vet inte om jag är så sugen på honom..
Självklart! Jag heter Diana, min pojkvän bor i USA och jag bor här i Göteborg. Nu nästa sommar ska vi förlova oss på hawaii och jag ska väl flytta dit. Hade tänkt och plugga vidare där, men jag är lika vilsen som en nål i en högstack. Vi hade tänkt att gifta oss sommaren 2009-10 i Bosanska Dubica.
Usa, han bor i Kalifornien/San José. Jag är en person som älskar att planera så det är väl inte konstigt att jag redan tänker på allt som ska ske. :)
Halid verkar ju vara bra. Själv ville jag ha Koke men jag orkar inte tjaffsa om det. Osman duger väl.
Melis, om din vännina är från balkan så undrar jag en sak. Är hennes föräldrar emot det? Min mamma är helt hysterisk och vägrar låta mig flytta dit när vi gifter oss. Hon vill att han ska flytta hit av någon konstig anledning.
Jo, men våra föräldrar känner också varandra och jag har sådan press från familjen. De vill att han flyttar hit. Ne men jag sk*ter i vilket, jag flyttar. :)
Varje kvinna och varje mamma har flyttat till sin man. Jag menar jag blir ju inte den första, hon måste ju inse det förr eller senare.
Stvar je u tome, han pratar ju inte svenska. Jag pratar nästan flytande och det skulle bli lättare för mig än honom. Vi har inga släktingar i Sverige och min pappa bor i Usa.
Kad bih bilo tako lako. Hon vill inte. Men jag tror nog att hon kommer att tänka på saken när barnbarnen kommer och så..
Ganska stort, runt 400 pers om inte mer. Vi har jättemycket släktingar där nere o så. Jag är väldigt inne på dekoration och vill att det ska se fint ut men för honom är det skitsamma. Något jag såg på en hemsida var små chokladpraliner där man hade skrivit brudens första bokstav i namnet med glassyr och lika så för honom. Det blev typ flera små chokladpraliner i en skål där det tex. stod A för Anel och D för diana, jättegulligt. :(
Hehe, aww. Amela heter min kusin som gifte sig i somras ;)
Ma, Dijana heter jag men vissa svenskar har svårt för att uttala det och säger Didjana så jag brukar skriva utan J =)
Vad ska du ha för färg på dekorationen och dukningen då? :)
Haha, vilket sammanträffande! :D Det blir säkert väldigt vackert :) Ska ni ha ljus och blommor eller?