Inlägg från: MissLovely |Visa alla inlägg
  • MissLovely

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Asså melis jag dör här av nyfikenhet hehe. Nyår har alltid varit en speciell dag för oss, det var nämnligen på en nyårsfest som våra känslor började koma fram. Så jag tror nästan att det blir på nyår..

Jag vill veta o har frågat honom såååå många ggr men han säger inget hehe..

• MissLovely

Oooo tack. Hoppas jag med, vad underbart det hade varit.

Vad tänker du på, berätta för oss så kanske vi kan hjälpa till

Var ska ni vara? Något speciellt ni tycker om att göra?

• MissLovely

Så här spontant kommer jag endast på en underbart mysig kväll hemma. Du lagar hans favorit mat och någon jättegod efterrätt. Ljuuus i hela lägenheten o lugn o fin musik :)

Fast det kanske är för vanligt när jag tänker efter?? Hehe

Åka på en spaweekend??

• MissLovely

Hehehe jo klart

Hmm oj va svårt det är hehe. Men kan ni inte gå ut på någon fin restaurang och äta nått gott. Fast allt är kanske stängt på julafton??

• MissLovely

Tror att det räcker med det vanliga. Det kommer bli mysig stämning endå melis. Hade vatt kul o skriva något fint den dagen och ge det till honom så att han får öppna det på bröllopsdagen

• MissLovely

Om han nu kan hålla sig Fast lite svårt att ta med sig det till bosnien hehehe..

Jag och mina ideér.

• MissLovely

Oj du, det kan vara svårt. Mitt tips är att kolla med någon i Kroatien o be dom kolla upp om det finns där nere.

Sen kan du även gå o prata med en guldsmed Dom vet nog mer.

• MissLovely

Brudar vad gör ni??

En fråga tycker ni att man kan göra en musiklista som man ger till bandet? Eller är det för mycket haha (bara om dom kan låtarna asså)

• MissLovely

Vad bra För vi vill ha låtar som vi tycker om o som vi vet att våra gäster älskar

Men va på ett bröllop en gång, då bandet tog betalt za muzicke zelje men spelade inte ens dom. Vill verkligen inte att vårt band ska göra så..

• MissLovely

Det kommer vara svårt Jag har höga krav hehe

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??