några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tajci låter som att ni hade kul Ladda upp bilderrr jaaa.
Berätta, e de så fint som man har hört?
Tajci låter som att ni hade kul Ladda upp bilderrr jaaa.
Berätta, e de så fint som man har hört?
Ja du melis det undrar jag med. Har haft lite fullt upp de senaste dagarna men annars brukar det vara tyst i den här tråden. Synd
hehehe sant! Det var länge sen det var full fart häär
GBG Brud 08 skrev 2007-11-28 13:58:31 följande:
Nej 2009
Vi har också ett problem med efternamnen. Hans är väldigt lååångt och svårt att uttala och mitt är inte sååå fint. Kan tyvärr inte säga vilka de är, men vad tycker ni om att man tar hans eller min mammas flicknamn??
Känns nästan lite pinsamt i vår kultur då alla antar att man tar killens eller?
Det är ju egentligen inte roligt att ta mammans namn när ingen av oss har haft det och skulle kännas konstigt på nått sätt. Meen så svååårt. Vilket är värre att det är för långt eller att det inte är så fint??
hehe kan man radera det?? kan säga att en del av mitt namn betyder nått "fult" på bosniska..
Hehehe håller nog med dej får nog bli det lååångaa tur att vi har ganska korta förnamn båda då hehe
Undrar hur vanligt det är att ta ett helt nytt efternamn i vår kultur??
hehehe oj du sorry men kan inte säga det heller allt e så hemligt. Synd när man vet vem du e nu (bilden) hehe..
Hoppas det blir till nyår så avslöjar jag allt om meeeeej
men det är bara 4 bokstäver..
Vad kommer ni heta i efternamn då? o vad heter du nu?
Hahahaha neee men mitt namn är väldigt vanligt, fast inte här i jkpg. Du kommer säkert på de haha.
Men båda var väldigt fina och ganska ovanliga eller?
Hehehe nopeee!! Men jag tycker Amela är ett vanligt namn me. Känner massor hehe. Jo men jättefina båda två. Har inte hört dom innan, så det blir speciellt
Du har inte hittat nån bild på din klänning än??