några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Vad skönt. Tur att man har duktiga vänner
Har du någon bild framför dig hur du vill ha sminket?
Vad skönt. Tur att man har duktiga vänner
Har du någon bild framför dig hur du vill ha sminket?
Bra! blir fint till festklänningen me.
Säg några fina färgtema melis.
Brunt är fint. Men min blivande vill inte hehe.
Vi är inne på mörklila. Men champange ska vi säkert ha.
Didaa - det komemr gå jättebra, du behöver inte oroa dig. Så länge ni gifter er är allt bra
Melis - skönt att du har så lite kvar på 6 månader. Du kan ta det lungt nu.
Tajcii - kul att se när andra planerar. Vad jobbar du med?
Didaa allt är bara bra här, själv? Nervöst fortfarande??
20080719 - Har ni något färgtema??
Didaa - men skönt när det är över
20080719 - Vilka färger tycker du är fina och kan tänka dig att ha? Du kan ju ha en färg på blommorna och sen pärlor och band (som melis beskriver) i en annan färg. Eller blommor i två färger.
Jo men man kan ju ha röda rosor som är täckta med sånt guld Vad smart ni är mina balkan brudar Det har jag inte ens tänkt på hehe.
När ni var ute i affärerna och letade efter klänningar, fanns det någon med öppen rygg? Känns nästan som att jag aldrig kommer hitta min drlmklänning Finns ingen på internet i alla fall. Hoppas att den finns med i nästa kollektion som kommer ut
www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp
Kolla på den här klänningen, den finns under "om klänningar igen", den översta.
Något i den stilen, men vill inte ha halterneck. Och vill verkligen inte sy upp en klänning för jag vet att jag inte kommer bli nöjd med resultatet. Tjejer jag kommer nog bli en Bridezilla hahaha!!
Hahaha!! Melis vill du ha tvillingar??
Hehe hoppas han håller sitt löfte då Skönt så slipper man två förlossningar hehe..
Då blir det aldrig slut på planerandet nu bröllop, sen barn, sen massor planering kring barnet/barnen (för din del hehe) Då har man hela livet framför sig att planera..
Sant! Jag med melis, det är här det riktiga livet tillsammans börjar (för mig i alla fall) Det är nu allt blir verkligt
Har ni pratat nått mer om vart ni ska bo?
Låter som en bra plan för er Har du börjat bli nervös än då som Aida?
Tajcii
Du får din beställning om 1 vecka! Frakt tillkommer: 49 :-
Hahha extra pris på tvillingar den här veckan
Nu är det sent och jag är glömsk, men vad hade ni för dekoration på borden och ert bord?