Mee2 skrev 2007-12-10 15:12:56 följande:
hm, jag har tyvärr inte den vackra klänningen, Jag fann den för sent=). Jag har bara sett den via internet. Vet att den är från märket pronovias och själva klänningen heter då Nacar. Tror den finns både som årsmodell 2007 och 2008. Men vad jag har sett så skiljer det inte så mycket ifrån dem, de kanske tom är från samma årsmodell, vet inte, haha.Den har spetts på och pärlor, skit fin tycker jag.Du kan se mer bilder på den, på deras hemsida
www.pronovias.com sedan efter du har klickat dig vidare och allt...så finns det på vänstra sidan, flera olika val, du ta den första där det stå pronovias och sedan overview, sen är det klänningen på sida 7 och 8...hoppas du förstå mig, hehejag vet inte vad priset på den är, men man kan ringa runt till butiker som säljer pronovias klänningar och fråga om just den här klänninge, hur mycket det kosta och om det går att beställa den. Fast det som är tråkigt fall de inte säljer den i butiken är att man måste beställa den, och då kan man inte prova den innan.
Hahah!! Det är min största skräck att få beställa utan att få prova. Vad gör man om den sitter skitfult på en??
Men den var helt underbar och unik som du sa. Hur ser din klänning ut då? Jag tycker det är få klänningar som har öppen rygg men jag tycker det är så fint att visa ryggen och inte alls många brudar som gör det
Jag är nog ute efter att inte vara en av alla brudar. Eftersom vi balkan människor går på många bröllop ser man tyvärr många likheter i bröllopen och vi vill ha ett som är annorlunda, får se om vi lyckas haha.