• dankar

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Bra, nu kan du bara slappna av och drömma om din bröllopsdag.

• dankar

Äh, det är ingen fara med det, det löser sig. Vad kan gå fel??
    Du gifter dig med den du älskar, mer behöver du inte bekymmra dig om. Mig veteligen så brukar det gå smidigt till där nere,de flesta vet hur allt funkar . Man kan fixa allt med bröllop på ett par veckor som tar ett år här i Sverige.Jag vill inte nonchalera din oro, men detta är mitt råd till dig:Att slappna av och njuta.

• dankar

Jo det har du rätt i, min blivande är lite gnällig över att jag inte ligger bredvid honom. Go natt, hörs imorgon

• dankar

Hej tjejer. Kicenje, vad är det?? Är det den blomma som gästerna får? Vad jag vet har vi iaf i serbijen ruzmarin och det är väl inte så dyrt eller??

• dankar

Vi har bestämmt oss för att vi skall ha runda bord 10-manna. Det jag nu eftersöker är stolsöverdrag, men det är inte speciellt billigt det jag har hittat, har ni några tips??På stolsöverdragen vill jag he ett brett sidenband knutet i rosett på stolsryggen i olivgrönt

• dankar

Okej, hos oss är det så att från bruden sida är det hennes sustrar eller kusiner tjejer som fäster ruzmarin på gästerna och de ger även en slant, men pengarna går till tjejerna som fäster blommorna. Detsamma gäller på brudgummens sida

• dankar

35 kr , var har du sett det. jag har sett för typ mellan 40-50 kr. Vi behöver 100 st

• dankar

Ja, vi har ocså tänkt på att ev sy upp, men vet ej om det lönar sig.Kanske Ikea har billigt tyg, får åka ut och se

• dankar

Är det bara vi i serbijen som har ruzmarin??

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??