• Didaa

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Jag har ringt till alla mina gäster innan jag skickade ut inbjudningarna..

Melis.. jag tror att du borde ringa din morbror eftersom din mamma önskade det.. hon kanske känner sig lite obehaglig.. sen vill hon ju inte förstöra ngt för dig.. det finnas i alla familjer måste jag säga.. släkt pratar knappt med varandra... jag hoppas att alt löser sig i alla fall...

MissieA jag har inte träffat några från hans sida som kommer... men de står honom nära...

Melis vi ska ha ca 70 gäster och mer än hälften har redan hört av sig (fast alla har sagt innan att de kommer). När tänker du skicka dina inbjudningar?

• Didaa

MissieA jag har träffat från min m2b:s sida bara föräldrarna, hans syster och hennes man, och hans kusiner resten har jag inte träffat. han har släkt i USA och andra länder som tyvärr inte kommer att kunna komma på bröllopet men det blir en bröllopsmiddag i Bosnien ako Bog da för alla som inte var med här... det känns skönt att stå i centrum två gånger hehe

• Didaa

Ja jag har visat dig frisyren den blonda uppsatta.. och för allt kommer jag att betala 2400:- tiaran har jag inte på bild än men lovar det kommer snart..

• Didaa

min kamera fungerar nu så bilderna kommer snart...

Jag kommer att betala 2400:- för bruduppsättningen och sminket plus för provuppsättning och provsminkning ..allt ingår.. de är jätte snälla...

Det är jobbigt när släkten inte pratar med varandra.. jag vet själv,, men vi unga kan bara acceptera hehe... finns inte så mycket att göra.. min far kommer inte att vara på bröllopet han bor i USA..

• Didaa

ja nu börjar jag bli lite nervös.. hehe... tiden går.. dagen närmar sig och jag tänker bara på allt som kan gå fel hehe..

• Didaa

jag vet inte vad som kan gå fel hehe...

Melis tiaran var jättefin...

• Didaa

jag ska lägga in en bild imorgon.. har du mycket kvar att göra?

• Didaa

heej tjejer.. nu är jag här.. har inte haft så mycket tid att vara här men idag kan jag komma in oftare.. hur har ni det? kram

• Didaa

MissiA ja lite... man vill att allt går bra.. hehe.. e lite trött bara.. har oponering på mitt examensarbete på tisdag.. det blir inte roligt...

• Didaa

jag söker jobb hehe.. har imorgon opponering vilket gör mig liiiite nervös.. tycker inte om att prata om vad som är bra med andras arbete och mindre bra.. känns löjligt.. hade varit bättre om läraren var själv.. men men.. en del av livet är det

• Didaa

problemet är att jag är snäll.. jag vill inte vara elak

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??