några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Dankar vi har ruzmarin i serbien men vi fäster ju även en blomma på ruzmarinen :)
Dankar vi har ruzmarin i serbien men vi fäster ju även en blomma på ruzmarinen :)
Här e en bild där mina kusiner har tagit en bit ruzmarin och så en blomma och lite tyll det blev jätte snyggt min tjejer fick ihop 1500kr på blommerna som de sen köpte en pool
i45.photobucket.com/albums/f95/Tajci78/srbija2007063.jpg
våra blommor var inte heller äkta och vi hade svårt att hitta ruzmarin vi fick gå kod svakog seljaka da trazimo tillslut hittade vi
Melis den var underbar :)
hihihihi jag är också kvar är bara lite seg
jag har ingen bra dikt heller men kan du inte skriva ner några rader från nå¨gon fin låt
vi träffades när jag var 16år -94 så vi har varit tillsammans i 13 år. Vi hade en tuff period när han gjorde lumpen i serbien då sågs vi inte på 10 månader och det var jobbigt men det gick snabbt ändå.
Jag har en vacker sång i huvudet men jag kommer inte ihåg namnet och inte texten heller men skulle jag komma på den så säger jag till
va bra att ni är aktiva när det är dag annars är ni ju alltid online när jag sover ;)
Hahaha det lät så gulligt Melis vi är verkligen ett invecklat folk :) på ett bra sätt
Tusen traditioner men som det verkar i tråden verkar alla ha kicenje en blomma som gästerna får :)