Tjena brudar, varit borta från BT ett par dagar, men har läst era inlägg.
Har varit ihop med min blivande i 6 år. Vi träffades när jag var 28 och han 26.
Vi var nere för 3 år sedan, skulle på ett bröllop i slutet av oktober i Vrsac och hade bestämmt oss för att övernatta en dag i Belgrad´på hotell(har aldrig gjort detta förr, alltid bott hos släktingar). Vi hade jättemysigt och det var väldigt trevligt och romantiskt. Vi shoppade och fikade hela dagen. På kvällen hade vi bestämmt att vi skulle till Kalemegdan och ta en promenad och vi gick där och mös. Plötsigt gick min blivande ner på knä . Jag blev helt chockad, hade absolut inte förväntat mig detta. Han tog fram en ask och öppnade den,( där fanns två förlovningsringar )och frågade´mig om jag ville gifta mig med honom.Jag stod helt tyst i flera minuter av chocken innan jaf lyckligt och i tårar svarade ja.
Jag var inte inne alls på att gifta mig, tyckte vi hade det bra som det var. Jag visste att han var rätt för mig och mitt älskade barn. Han är väldigt snäll mot honom och för det älskar jag honom mer än allt(förutom min son förståss).
Min ring är i guld med 6 diamanter , kommer från smycka ,vet inte vad den heter nu, men stenarna går två och två med varandra på längden av ringen. Är ganska bred. Hans är jättebred och vi har våra ringar på vändter som i sverige. Min vigselring skall jag ha i vitguld antingen samma som den jag har i guld eller en enstensring.
Nu komemr jag inte på mer vad det va ni har tahit upp. Det blev jättelångt.