eeeeeeeeeekooooooooo
Jaaa e meeee vakeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Lovely hääääääär!!
Kan inte sova..
Va ska vi hitta pååååååååååååååå?
Jaaa e meeee vakeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Lovely hääääääär!!
Kan inte sova..
Va ska vi hitta pååååååååååååååå?
vem ska vi busaaaaa med? Säg till o ja e meeeeed
hmm... vem tror du är det?
Jag tror det finns många här inne, men ingen vågare erkänna det.
JAAAAAAAAAAAG ÄR EN BRIDZILLA
Hahahahahhahaha.. Neeee va trevligt att vi är flera bridzillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Vi gifter om om ca 2 år och jag hänger på BT och har redan planerat massor hahahha..vilken bridezilla... Har ni hittat någoooooooooooooooooon?
neeeee men snofsan !!!! Fyyyyy lämnar du din egna trråååååååååååååååååd hahahha
Du är Ingen Bridezilla du hehehe..
Hahahahha snofsaaaan vad rolig du är.. Men då får du lov att sova Men ses i vår bridezilla tråd imon..Sov gott
Neeeeeeeeeeeeeeeeee?? hur kan man be någon göra något sånt? Fyyy vilken svärmor. Jag hade sagt NEEEEEJ jag vill ha min klänning så.
Tycker du själv att det gör nått att du har en tauering? Annars bry dej inte om henneeee..
Neeeeee men guuuud vilken kvinna. Bor hon nära er? För då kan jag förstå att hon gärna lägger sig i. Neeee strunta bara i vad hon säger och följ det ni bestämmer. Sen kan hon tjura hur mycket hon vill. Om hon vill planera ett bröllop som hon vill ha det får hon väl gifta sig själv.
Är hon trevlig annars?
Hahaha..ska sova nu nu räcker det med BT. Sov gott så hörs imon..
Hahaha.. Lillsessan vi har jobb men är helt döda eftersom vi är uppe så längeeee neee men kan inte slita oss.
Neeee hatar sånt folk!!! BJUD INTE HENNE!! Det hade inte jag gjort. Jag o mi m2b ska på bröllop snart och där kommer en tjej som vill förstöra vårt föhållande finnas. Kommer nog hamna i slagsmål med henne hahahhaha..
Inga bridezilla här ikväääääääääääääääll?? Nää då är jag den enda Försökte sova, men gick inte!!
Man gör mycket för kärleken skull.
Hahaha här är en!! Oj då full fart eller
Nja vet inte riktigt än men vet att det bli nått riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt sexigt. Vilken färg?
Lillsessan, du får ju vara vaken på natten och hålla mig sällskap
Oj var är du nu snofsan?? Hahaha, vaknade precis. Åker bort med jobbet så orkade inte vara uppe sent igår. Får bli någon annan dag