eeeeeeeeeekooooooooo
endast snofsan e vaken
hoooo hooo - hoooo hooo
eeeeeeeeeeeeeeeekooooooooo
nähe ingen vaken...
då får ja la roa mej själv
endast snofsan e vaken
hoooo hooo - hoooo hooo
eeeeeeeeeeeeeeeekooooooooo
nähe ingen vaken...
då får ja la roa mej själv
weeeeeeeeeeeeeeee
de va inte bara ja som var vaken hihihih
vi gör nått bus vetja
haahahah ja vet vi kan kolla vilken som e den värsta bridzillan här inne :P
hahahah de har du nog rätt i
JAG ÄR också en BRIDZILLA!!!!!
har redan flippat ur å börkat böla om brölopet en gång å vi ska gift oss om tio månader.. så ja anstar att ja kommer att flipp ur många ggr till
hahah gött
vågar du erkänna att du e en bridzilla å bli inbjuden i bridzilla klubben elle e du en helt ko lugn brud ?
nää tjejer ja måste gå å lägga mej nu ska juh följa med min m2b till farbror doktorn å se till att han inte smiter sin väg
hehehehhehe
vänta du bara å se när det närmar ej då blir de ännu mera frågor
hihiih
ska juh irl i morgon då kan man ha fyrkntiga ögon då kanske farbror doktorn undersöker mej egentligen å frågar om jag e BT beroende... hihiih vilket JAG ÄR!!!!!!
lillSessan : jo vårat jobb e att vara bridzillas
å BT beroende
pust ni skulle höra vad en så kallde kompis e avis på vårat gifter mål... suck hatar den människan...personen bara snackar skit säger att H*N ska minsan se till att det ska ta slut emellen min blivande å mej,,,massa dumt snack... men tyvärr så vill min blivande att dennes kille ska vara med på bröllopet soo då måste h*n vara med oxå...TYVÄRR!!!!! hade gärna sluppit puckot....
lillSessan: ja verkligen ja vill verkligen inte ha med henne på bröllopet.. men hon ska tydligen bjuda min m2b på 25 års kalas för hennes kille... emn bara HAN å inte mej.. hahahha patetiskt... undrar o människan verkligen tror att han kommer att komma utan mej... dessutom hänger hon här på BT med.. men ja orkar inte längre mååste få ur mej nu... suck.
kanske ska viderbefodra henne till dej sessan så kan du juh berätta va klänningen kommer å kosta åhhh nej budgeten spricker ja får la ha på mej klänningen m2b får ha sina gamla trasshankor å så kan vi bjuda på vatten efteråt
nää men nu finns de en bridzilla här
vad ska ni ha underklänningen aså ja menar bröllops underkläderna.. hihihih jag kan rekomendera STORT att ha korsette.. mohahhahahah de ska iaf ja ha killen blev helt galen när jag provade den idag mohahhahah * *
nu så tänker jag vara vaken ett tag här iaf
hihi de va inte mångde som pallade med att vara öppe igrå hehe ja gick å la mej vid elva igrå hehe
hehehe nu e jag vaken efter helvetes helgen hos svärmor...
ja typ bara gnällde å skällde å va inte gubben där så tog hon över sin bitterhet på mig... suck
eeeeeeeeeeeeekoooooooooooo igen