• helenas83

eeeeeeeeeekooooooooo

jag e med

• helenas83

jag e en bridzilla mot min svärmor.. jag hatar henne ...

• helenas83

jag får inte ha en halterneck klänning för jag har en liten tatuering på överarmen. Hon undrade om jag inte kunde ha tröja, jacka över klänningen eller byta till någon med ärm på, eller sy på en ärm på den klänningen jag vill ha...

• helenas83

Detta e bara det lilla av allt.. hon e en riktig skit.. Vi fick inte ha vår dotters dop som vi ville och nu när hon inte får vara med och planera vårt bröllop så ska hon gå emot allt vad vi gör.. det duger inte heller med min vän som e toast master. hon jobbar på resturang och har hand och serverar på bröllop nästan varje helg. men detta dög inte för svärmor, det va mycket lättare enligt henne att servera mat till 200 pers än att hjälpa till att planera bröllop.. Å vad vet hon om det, som aldrig har serverat i hela sitt liv. Min vän blev mindre glad och sa att jag kunde hälsa att det va betydligt lättare med planeringen av ett bröllop...

• helenas83

Nej hon e inte trwevlig.. eller jo om hon får säga vad hon tycker och får sin vilja igenom så e hon trevlig.. Men annars e det tjat och gnäll på allt vi gör fel... Sket kärring..
    Nej du, nu borde vi sova.. Vi hörs kanske imorgon (idag, efter vi har sovit )

Svar på tråden eeeeeeeeeekooooooooo