• snofsan

eeeeeeeeeekooooooooo

endast snofsan e vaken

hoooo hooo - hoooo hooo

eeeeeeeeeeeeeeeekooooooooo

nähe ingen vaken...

då får ja la roa mej själv

• Svar på tråden eeeeeeeeeekooooooooo
  • snofsan

weeeeeeeeeeeeeeee

de va inte bara ja som var vaken hihihih

vi gör nått bus vetja

• snofsan

haahahah ja vet vi kan kolla vilken som e den värsta bridzillan här inne :P

• snofsan

hahahah de har du nog rätt i

JAG ÄR också en BRIDZILLA!!!!!

har redan flippat ur å börkat böla om brölopet en gång å vi ska gift oss om tio månader.. så ja anstar att ja kommer att flipp ur många ggr till

• snofsan

hahah gött

vågar du erkänna att du e en bridzilla å bli inbjuden i bridzilla klubben elle e du en helt ko lugn brud ?

• snofsan

nää tjejer ja måste gå å lägga mej nu ska juh följa med min m2b till farbror doktorn å se till att han inte smiter sin väg

• snofsan

hehehehhehe

vänta du bara å se när det närmar ej då blir de ännu mera frågor

hihiih

ska juh irl i morgon då kan man ha fyrkntiga ögon då kanske farbror doktorn undersöker mej egentligen å frågar om jag e BT beroende... hihiih vilket JAG ÄR!!!!!!

• snofsan

lillSessan : jo vårat jobb e att vara bridzillas

å BT beroende

pust ni skulle höra vad en så kallde kompis e avis på vårat gifter mål... suck hatar den människan...personen bara snackar skit säger att H*N ska minsan se till att det ska ta slut emellen min blivande å mej,,,massa dumt snack... men tyvärr så vill min blivande att dennes kille ska vara med på bröllopet soo då måste h*n vara med oxå...TYVÄRR!!!!! hade gärna sluppit puckot....

• snofsan
    lillSessan skrev 2007-10-17 12:01:01 följande:
    ååååååååååååhhhhh,vilken idiot!jag blir så rasande på avundsjuka personer som inte har nå bättre för sig än att försöka förstöra!!! Därfrö du kommer att se underbar ut på din bröllopsdag så det ryker ur dennes örorn av avundsjuka
    ja visst fattar inte varför inte hon bara jan ge sej å inte babblo om någe att vi kommer tydligen ha plast ringar.. å ja kommer bara ha råd att ha ett lakan över huvudet.. *suck* först va det massa tjafs om att vi hade för stooor budget sen bara helt typ bara 2000 spänn snacka skit !!!!! grrrrrrr
  • snofsan

lillSessan: ja verkligen ja vill verkligen inte ha med henne på bröllopet.. men hon ska tydligen bjuda min m2b på 25 års kalas för hennes kille... emn bara HAN å inte mej.. hahahha patetiskt... undrar o människan verkligen tror att han kommer att komma utan mej... dessutom hänger hon här på BT med.. men ja orkar inte längre mååste få ur mej nu... suck.

kanske ska viderbefodra henne till dej sessan så kan du juh berätta va klänningen kommer å kosta åhhh nej budgeten spricker ja får la ha på mej klänningen m2b får ha sina gamla trasshankor å så kan vi bjuda på vatten efteråt

• snofsan
    lillSessan skrev 2007-10-17 13:12:03 följande:
    heheheheh! jo jag hoppas hon läser det här och SKÄMS!! över hennes otroligt omogna beteende! hur fasiken kan man som vuxen kvinna vara sån idiot! hoppas inser att det inte är OK med sådant beteende
    ja hoppas kan man juh alltid men tror nog inte at det riktigt "går in" i huvudet på na
  • snofsan
    MissLovely skrev 2007-10-17 16:29:14 följande:
    Hahaha.. Lillsessan vi har jobb men är helt döda eftersom vi är uppe så längeeee neee men kan inte slita oss. Neeee hatar sånt folk!!! BJUD INTE HENNE!! Det hade inte jag gjort. Jag o mi m2b ska på bröllop snart och där kommer en tjej som vill förstöra vårt föhållande finnas. Kommer nog hamna i slagsmål med henne hahahhaha..
    jag viiiiill verkligen INTE bjuda henne men gör det för m2bs skull han vill ha med hennes sambo... soo va gör mn inte för sin kärlek
  • snofsan

nää men nu finns de en bridzilla här

vad ska ni ha underklänningen aså ja menar bröllops underkläderna.. hihihih jag kan rekomendera STORT att ha korsette.. mohahhahahah de ska iaf ja ha killen blev helt galen när jag provade den idag mohahhahah * *

• snofsan

nu så tänker jag vara vaken ett tag här iaf

• snofsan
    MissLovely skrev 2007-10-18 15:19:52 följande:
    Hahaha här är en!! Oj då full fart eller Nja vet inte riktigt än men vet att det bli nått riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt sexigt. Vilken färg?
    vit men måste köpa en ny den var för stor
  • snofsan

hihi de va inte mångde som pallade med att vara öppe igrå hehe ja gick å la mej vid elva igrå hehe

• snofsan

hehehe nu e jag vaken efter helvetes helgen hos svärmor...

• snofsan

ja typ bara gnällde å skällde å va inte gubben där så tog hon över sin bitterhet på mig... suck

lillSessan skrev 2007-10-21 21:30:44 följande:
    var hon dum mot dig snofsan?? *grrr*
  • snofsan
    lillSessan skrev 2007-10-21 21:34:09 följande:
    usch,låter som min mormor
    så jobbit att man får skit frö att nån annan e bitter...
  • snofsan

eeeeeeeeeeeeekoooooooooooo igen

Svar på tråden eeeeeeeeeekooooooooo