eeeeeeeeeekooooooooo
endast snofsan e vaken
hoooo hooo - hoooo hooo
eeeeeeeeeeeeeeeekooooooooo
nähe ingen vaken...
då får ja la roa mej själv
endast snofsan e vaken
hoooo hooo - hoooo hooo
eeeeeeeeeeeeeeeekooooooooo
nähe ingen vaken...
då får ja la roa mej själv
Hahaha..ska sova nu nu räcker det med BT. Sov gott så hörs imon..
men vad gör ni upp så sent tjejer?? har ni inga jobb att gå till? muahahhahaaha
lillSessan : jo vårat jobb e att vara bridzillas
å BT beroende
pust ni skulle höra vad en så kallde kompis e avis på vårat gifter mål... suck hatar den människan...personen bara snackar skit säger att H*N ska minsan se till att det ska ta slut emellen min blivande å mej,,,massa dumt snack... men tyvärr så vill min blivande att dennes kille ska vara med på bröllopet soo då måste h*n vara med oxå...TYVÄRR!!!!! hade gärna sluppit puckot....
ååååååååååååhhhhh,vilken idiot!
jag blir så rasande på avundsjuka personer som inte har nå bättre för sig än att försöka förstöra!!! Därfrö du kommer att se underbar ut på din bröllopsdag så det ryker ur dennes örorn av avundsjuka
oooh...vilke människa!!!!
åhh jag hade gett henne stryk
nää men jag hade definitvt bett henne att dra år piiiiiiip
verkligen dålig stil!
lillSessan: ja verkligen ja vill verkligen inte ha med henne på bröllopet.. men hon ska tydligen bjuda min m2b på 25 års kalas för hennes kille... emn bara HAN å inte mej.. hahahha patetiskt... undrar o människan verkligen tror att han kommer att komma utan mej... dessutom hänger hon här på BT med.. men ja orkar inte längre mååste få ur mej nu... suck.
kanske ska viderbefodra henne till dej sessan så kan du juh berätta va klänningen kommer å kosta åhhh nej budgeten spricker ja får la ha på mej klänningen m2b får ha sina gamla trasshankor å så kan vi bjuda på vatten efteråt
heheheheh!
jo jag hoppas hon läser det här och SKÄMS!! över hennes otroligt omogna beteende! hur fasiken kan man som vuxen kvinna vara sån idiot! hoppas inser att det inte är OK med sådant beteende
Hahaha.. Lillsessan vi har jobb men är helt döda eftersom vi är uppe så längeeee neee men kan inte slita oss.
Neeee hatar sånt folk!!! BJUD INTE HENNE!! Det hade inte jag gjort. Jag o mi m2b ska på bröllop snart och där kommer en tjej som vill förstöra vårt föhållande finnas. Kommer nog hamna i slagsmål med henne hahahhaha..