• Lina_K

Stockholmsbrudar 2008

*vinkar*

Gifter mig 081004 och har redan kyrka, lokal, fotograf, mat, hårdekoration (krona) samt val av papper till inbjudningskort klart.

Har varit förlovad i en månad så jag tycker det ändå är rätt taskt marcherat.

• Lina_K

Mitziemoe
    Godisråttan
    Indiebrud
    Gräddnos Maja
    Lina_K

• Lina_K
    johansdotter skrev 2007-11-13 21:02:14 följande:
    DET må jag säga!Grattis! *känner sig som en snigel*
    Men du har ju klänning! DET har inte jag!
  • Lina_K
    MaddeW skrev 2007-11-15 11:56:07 följande:
    Det verkar helt omöjligt att min pappa får föra fram mig i kyrkan! Det är kyrkan som inte vill! -idiotiskt! Det är tydligen nedvärderande mot kvinnan! -det är ju jag som vill att pappa ska går med mig! förstår inte problemet...
    Gift er i svenska kyrkan och ta deras regler... gift er någon annanstans och gör som ni vill... superenkelt.
  • Lina_K

Har helt missat vilken dag vi pratar om... *sorry*

• Lina_K

För mig funkar den aldrig... jobbar till 16.30-17.00... utom lör-söndag såklart...

Sätt ihop något ni, det är okej. Ni får berätta på tråden sen

• Lina_K

Hej, förlåt...

Jag kan inte följa med. Hoppas ni får det trevligt!

• Lina_K

Våra ska se ut så här:

www.gamman.se/UserGalleri/{C2C439A2-6423-5C68-7F61-C727612851E5}/{171AF667-2FEE-1924-34BD-1BE437742641}.jpg

Bara att vika själv. Välj vilket papper och band du vill, namnskylten som ska vara plaseringskort kommer präglas i guldmetall (inte den pappersbit som sitter där idag )

• Lina_K

Det var ingen mall jag länkade till heller, visar bara att det går att göra dem själv om man vill... Fundrar dock på att göra mall och en lite "vika-ask-guide" för hugande spekulanter...

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008