Inlägg från: Gräddnos Maja |Visa alla inlägg
  • Gräddnos Maja

Stockholmsbrudar 2008

Tja!

Hjälp nu får jag panik... Har också varit förlova i ca en månad men har inte planerat alls, är imponerad Lina_K

Vi hade tänkt gifta oss i Augusti nästa år och jag var ganska lugn tills jag kom till denna sida och inser att vi ligger efter ganska ordentligt....

Vart ska ni gifta er tjejer? Tips o ideèr? Behöver verkligen prata bröllop....

• Gräddnos Maja

Tja!

Ja jag skulle gärna också hänga på en fika.... behöver verkligen prata med några som är insatta :)

Nu har jag tjatat på killen min att han måste hjälpa mig o han har faktiskt varit inne på bröllopstorgets hemsida idag, lönar sig att tjata lite :) Nu kanske vi kan komma någon vart....

• Gräddnos Maja

Den tiden går inte för mig heller, har lite olika tider under veckan men 15 hinner jag inte till. Säger som Lina_K bestäm en dag o tid o berätta de här så får jag se om jag kan komma.

Vill man själv att ens pappa ska lämna över tycker man ju de borde gå med på de.... Trodde inte alls det var något som de inte ville göra, trist.

• Gräddnos Maja

*hihi* så sant Godisråttan!!

Hmm, har ganska så fullt upp nästa vecka men kan nog onsdag-fredag , ons o fre jobbar ja till ca 17.30 o torsdag 16.30, sen ska jag ta mig från jobbet också ca30 min till stan.

Vilka dagar kan ni andra?

• Gräddnos Maja

Tja!

Vart mycke nu så har inte hunnit varit inne....

Jag kan tyvärr inte på tisdag, jobbar till 17 :( kommer fler gånger hoppas jag!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008