Inlägg från: Humlanekerö |Visa alla inlägg
  • Humlanekerö

Stockholmsbrudar 2008

Halli hallå..är oxå ny här..hakar på er trevliga tråd!

• Humlanekerö
    0205 skrev 2007-11-26 17:46:57 följande:
    Välkommen, och alla andra nya!
    *Tack tack*!Alltid trevligt att vädra idéer och få lite inspiration o tips från annat håll än tidningar.. !
  • Humlanekerö
    blendie skrev 2007-11-26 23:06:40 följande:
    Har alla bestämt vart ni ska tillbringa bröllops natten? har ni några förslag på bra hotell!
    Nja..vi klurar på antingen hotel diplomat eller ett nedåt stureplan(minns knappt namnet,men fick tips i en tråd) med jacuzzi mm på 'rummet'..Var först inne på en herrgård bort mot Täby,eftersom vi åker på bröllopsresa dagen efter..men de hade inte öppnat efter semestern då..*surt*..
  • Humlanekerö

Crystal Plaza heter det ju..hehe !

• Humlanekerö
    blendie skrev 2007-11-27 21:26:04 följande:
    Hej allihopa! Jag tror att min möhippa kommer att bli i helgen!!!!!HJÄLP. Jag undrar verkligen vad dom kommer att göra, jag har verkligen inte den blekaste anning, hoppas bara inte att det blir alltför hemskt! KRAM på er.
    Läbbigt,men kul..eller?!Jag är fullkomligt livrädd att jag råkar ut för nåt framöver..Hoppas på lugn tjejkväll med vin mm..*hoppas kan man ju alltid*
  • Humlanekerö
    blendie skrev 2007-11-27 21:31:50 följande:
    ja, klart det ska bli kul men läskigt. humlanekerö när är det ni ska gifta er?
    Inte förrän 16/8-08..men all planering är i full gång!Ni då?
  • Humlanekerö
    blendie skrev 2007-11-27 22:01:03 följande:
    Vi gifter oss den 26 januari-08, så det börjar närma sig!
    Ja men gud vad kul!
    Lycka till!
  • Humlanekerö
    blendie skrev 2007-11-28 22:06:56 följande:
    Nu har jag varit och inhandlat min klänning och det är världens absolut vackraste brudklänning, när jag väll hade satt på mig den så känndes det som om jag aldrig ville ta av mig den!Det var en helt underbar känsla! jag är så lycklig, KRAM.
    Men gud vad kul!Bilder,bilder?!
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008