Stockholmsbrudar 2008
Hej!! första gången som jag är inne på något sådant här, verkar roligt. hur som helst är en stockholmsbrud med 2 barn som ska gifta mig i januari! Vad tror ni jag tänkte ha tema bara klarrött och vitt?
Hej!! första gången som jag är inne på något sådant här, verkar roligt. hur som helst är en stockholmsbrud med 2 barn som ska gifta mig i januari! Vad tror ni jag tänkte ha tema bara klarrött och vitt?
Jag tänkte även låta hår och smink glida in i temat med klarrött och vitt!Jag börjar få lite panik nu, januari börjar ju närma sig.
Det viktigaste i planeringen är ju klart, men just nu grubblar jag över festpogrammen.Jobbigt att komma på något roligt åt varje gäst till bordsplaceringen!!
Hej får man vara med här? har inga vänner som vill snacka bröllop med mig, vore trevligt att träffa några i samma stadie som en själv! Låter väldigt trevligt med en fika, om det är ok att man hänger på
Halloj!!!! har alla här laggt ner
Låter bra fö mig, jag jobbar till 16.30 sen kan jag när som helst! är också fikasugen. Jag är helt klart med!
Men hur är det med tisdag den 4 december?
Är det ingen stockholmsbrudar här?
Hej! självklart, jag älskar bebisar.
Haloooo!!(ekar) det är väldigt vad tomt det är här då!