Inlägg från: DetOrdnarSig |Visa alla inlägg
  • DetOrdnarSig

Stockholmsbrudar 2008

Lilla My skrev 2007-12-06 10:09:06 följande:

Sitter och kolla på hur mycket det skulle kosta att hyra porslin till festen... Det är ju galet, måste vara billigare att köpa en helt ny servis på IKEA.
    Vi har porslin i vår lokal men jag tror att jag kommer att behöva komplettera med en omgång vinglas och en omgång champagneglas och kanske något mer. Jag har funderat på att köpa och sedan sälja det vidare i stället för att hyra. Men jag vet inte, om man hyr via cateringfirman tar ju dom hand om allt, så det är ju en fördel. Lite kluven i fråga...
  • DetOrdnarSig

0205 skrev 2007-12-06 16:54:40 följande:

tittar ni på heroes btw? jag är såld.
    Jättebra! Måste tipsa om min favvo-serie just nu också: Dexter. Den är inne på andra andra säsongen och det har varit superbra hela vägen! De flesta serier har ju några avsnitt här och där som är lite svagare.
  • DetOrdnarSig

Jag såg faktiskt liknande lyktor (samma koncept fast plastigare) i vår lokala lilla mataffär idag. Kolla efter nyår (om du har tid att vänta) så kommer de kanske att reas. Jag vill ha sådana men jag vet inte om man vågar släppa dem där vi ska vara.

• DetOrdnarSig

Liten liten kanin skrev 2007-12-20 18:30:23 följande:

För övrigt är det inte så dyrt med en meter sidenband till prov-inbjudningskort, men när man har bestämt sig och helt plötsligt ska ha 60 meter... Ujujuj...
    Jag konstaterade exakt samma sak och började jämföra priser och det slutade med att jag beställde på ebay. Det blev ca. 90 kr för 68 meter. Helt sjukt att det kan vara billigare att beställa från USA än vad man kan hitta här hemma. Snabb var han också. 30/12 beställde jag och det kom fram igår.
  • DetOrdnarSig

Lilla My skrev 2008-01-08 12:50:15 följande:

Inklusive frakt och allt? Det är ju jättebra!
    Japp, $7.99 för bandet, $6:50 för frakten. Beställde här: stores.ebay.com/mangomart
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008