Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

Liten liten kanin skrev 2008-01-09 13:54:05 följande:

Matteve, vad jobbigt. Jag är ledsen.Jag kan inte på tisdag. Just nu är jag hemma med 39 graders feber å om jag blir frisk ska jag vara på Arlanda hela långa dan på studiebesök på tisdag...Ons, tors eller fre funkar för mig.
    Jag kan alla dagar förutom mån och fredag.
  • Godisråttan

Kom med förslag på dagar ni kan?

En katastrof har inträffat!!!Min stämpel med det designade monogrammet har fått sig en skråma så nu är hela stämpeln förstörd...Funderar om jag ska skriva ut monogrammet i skrivaren på första sidan och göra något hjärta i embossat glitter under eller något. Vad tror ni?

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-10 11:18:22 följande:

Nä vad jobbigt! Var det inte den som var så dyr oxå? Skulle det embossas? I så fall går det kanska att "dutta" dit mer pulver eller putsa bort med en topz så att det blir bra. Ett jäkla pillergöra dock...Ok onsdag då? Vilka kan på onsdag?
    jag kan onsdag! kl 15.00?

Jo jag vet har försökt men blir inge vidare plus att stämpelkanterna har börjat synas..kanske trycker för hårt inte vet jag..Så mitt råd till er!Tvätta alltid stämpeln efter användning och sätt på skyddet(antagligen därför den blivit kantstött för jag inte gjort det)
  • Godisråttan

Blir det någon fika denna vecka?

• Godisråttan

verkar ju inte vara så stort intresse av fika så jag har bokat upp mig på annat håll nu Skickar inbjudningarna snart
    allahjärtans dag ska vi köpa ringen, beställa bukett och träffa prästen. Weeeehhh!Jag gifter mig snart!

• Godisråttan

Jag har allafall köpt allt material till inbjudningskorten nu i gamla stan!Weeeehhh!Gått ner 3 cm i midjemått och 1,5kg på 2 veckor, känns lite futtigt men tränar hårt så kan ju hoppas det ä lite muskler som tillkommit också Lääängtar tills allahjärtans dag då vi både ska vara lediga och fixa bukett, ring, vigselsamtal. Kommer bli så mysigt

Vad tror ni om vickning på slottet, korv med bröd eller cheeseburgare fån McDonalds?

• Godisråttan
    0205 skrev 2008-01-16 20:40:32 följande:
    Någon mer som är på att beställa drageér än Godisråttan?Tänkte beställa dem nästa vecka.
    Om vi tar fika nästa vecka så kan du ju få pengar då eller?
  • Godisråttan
    0205 skrev 2008-01-17 19:54:07 följande:
    Jag kan inte vara med o fika, slutar kl 17 varje dag Men ni kan ju överföra pengarna till mig.Sen kan vi väl ta en fika en helg, eller vid 18 så jag kan vara med någon gång, skulle vara kul
    Jag kan på helgen!
  • Godisråttan

Denna helg?Då kan jag kl 16 på söndag. Annars nästa helg samma tid.

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-01-19 11:00:02 följande:
    Åh, vad kul! Är det någon mer som kan på söndag kl. 16?
    Verkar bara vara du & jag Ska vi bestämma nästa söndag istället kl 16.00?
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008