Stockholmsbrudar 2008
vad är det för priser?
vad är det för priser?
Ja det blir ju en del penger! hos oss ingår porslin så det bekymret slipper vi .
GOMORGON MATTEVE!
kaffekoppen låter jättebra, är det svårt att hitta dit?( är inte så bra på det där med att hitta!)
Ha ha va skönt att det inte är bara jag, jag brukar låsas att jag inte kommer här i från om någon frågar mig om vägen inne i stan eftersom jag nästan aldrig kan berätta vägen, och jag är född och uppvuxen här!
Har inget bra lokalsinne!
Tjejer !hur kommer ni att gå in i kyrkan, med mannen eller pappa eller hur gör ni?
jag har tänkt att gå med min lillebror!
one woman show- helt klart.
han är ju inte så liten längre(21) men lillebror är han allt!
Godmorgon tjejer!
Äntligen är det fredag
Godisråttan- har du hört något av provsvaren från vovven, vad heter vovvsingen föresten?
Va skönt arr det var urinvägsinfektion och inte något värre.
Det låter som min tjej, älskar mat och är en väldigt duktig tjuv, speciellt när nån av barnen äter kakor!
Men hon är helt underbar, världens snällaste barnen skulle kunna göra vad som helst men hon skulle ändå aldrig göra dom något, hon älskar dom som om dom vore hennes egna!
Hon är helt enkelt underbar!!!
Cavalier king charles spanniel, och hon heter blendie. hon har färgen blendheim alltså rödbrun-vit.
SÅ SÖT!!!!!!!!!!!
Kolla tjejer, jag har fått upp en bild på min ring!!!!!!!
Är det nån som vet vart man får tag i khomloys, eftersom vi gifter oss den mörka årstiden så tänkte jag att det kunde vara fint, vad tror ni?
hej! ska försöka lägga in ringen i mitt bildgalleri, men jag vet inte hur man gör!
Godmorgon!
ser ut som att jag inte kommer i väg i dag heller .
Men det är väll så det är med småbarn och både jag och blivande som jobbar heltid. Jag jobbar ju som privat dagmamma oxå så då är det ju svårt att gå tidigare, men jag hänger gärna på om ni tar det lite senare nån gång!
Kram på er. .