• Lilla My

Stockholmsbrudar 2008

Usch, jag hade jättemycket stressdrömmar när jag skulle ha födelsedagsfest för ett tag sen. Vågar inte tänka på hur det ska gå inför bröllopet...

Möhippa ska ju vara kul! Eller har du utsatt kompisarna för elakheter på deras hippor och väntar dig att de ska ge igen, hihi?

• Lilla My

Själv är jag livrädd för hippa. Jag tror de kommer tvinga mig att åka Fritt Fall på Grönan....
    Jag är 23 och bor på Söder.

• Lilla My

Det är bara vi. Min sambo är... (måste räkna efter) 26. Inga kids, eftersom jag fortfarande pluggar, men jag tjatar för att få skaffa katt.

• Lilla My

Min sambo är rädd för att den ska håra och klösa på soffan!

Ah, hon är i den åldern. Kläder är viktigt för de små, fast man tänker inte på det. (Min syster är 11, och hon byter allt man köper i födelsedagspresent/julklapp).
    Jag tycker det är så gulligt med små killar i kostym. Och om storasyster är med så ska det väl gå bra att vara näbb, fast han är så liten.
    Är det ett stort bröllop?

• Lilla My

50 pers tycker jag verkar lagom. Mycket folk men ändå överskådligt....

Oj då! Hur ska ni lösa att få honom att vara (något sånär) lung under vigseln? Skicka till Farmor/Morfar?

• Lilla My

Ska också sussa. Dröm inga bröllopscrashdrömamr inatt. Kram.

• Lilla My

Vart i Solna ska du åka från?
    Om du kollar in www.sl.se kan du fylla i adressen till ditt jobb i rutan där det står "från" och "Odenplan" i "till"-rutan. Lätt som en plätt. Använder det jämt när jag inte är säker på vägen.

• Lilla My

Men utanför är väl bra?
    Jag är i alla fall en liten blond tjej med brun kappa och tung väska.

• Lilla My

Är den? Använde den för en minut sen...

• Lilla My

Superkul att träffa er tjejer! Jag ses gärna igen.

Hann ni kolla på nåt papper Matteve och lilla kanin?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008