• matteve

Stockholmsbrudar 2008

Godisråttan, vet hur det känns!

Vaknade mitt i natten av att min voffsing gjorde jättekonstiga ljud. Precis som inåtnysningar, fast hon kunde knappt andas, och det pågick i omgångar. Jätteläskigt, och man känner sig så maktlös. Hon är snart 10 år, så man blir lite skraj.

Men det kommer noggå bra - vi får hoppas på det bästa. Stor kram, och hoppas vi får se dig imorgon!

• matteve

Här är en annan blond tjej, 180 cm, som förmodligen kommer se förvirrad ut! Men, jag är övertygad om att vi kommer se varandra... förr eller senare iaf!

Vad kuligt tjejor!

• matteve

Japp! Låter jättebra, Mitziemoe!

• matteve

Aaa, tjejor, supertrevligt! En moderator, en godisråtta, en liten liten kanin, en indiebrud.. å så jag, det var en härlig blandning!

Men klart vi kör nästa vecka! Ska bli kul att träffa dig med då blendie, å alla andra som vill, så klart. Om det är någon som vill så kanske vi kan kolla på papper till inbjudningskort då också?

• matteve

haha, tack Godisråttan! Förstår att du är lättad vad gäller ditt lilla hjärta

Ja, jag är på iaf. Ska bli kul att kolla lite papper. Å gamla stan låter ju mysigt! Julmarknaden är igång med, eller hur?

Ps. Tänkte ändra mitt nick något så alldeles radikalt som till mattseve, jag menar så ni inte får en chock sen!

• matteve

Tack, Mitziemoe!

Mig spelar det ingen roll, vilken dag vi väljer. Jag har plugg, plugg och åter plugg i min almanacka för nästa vecka, så jag förgyller vilken dag som helst med BT-fika!

Ska nog köpa min caketopper, så sugen på den! Men, jag tror jag väntar tills min älskling ringer ikväll, så får han vara med när jag köper den online! (vill att han ska känna sig delaktig på ngt sätt) Det blir den fösta grejen vi inhandlar till bröllopet! *excited*

• matteve

Nej, man får byta namn gratis efter 3 månader.. eller? Så har jag fått för mig? Jag och BT firar 3 månader imorgon! *så romantiskt*

Cake topper är brudparet (oftast) som finns som dekoration på bröllopstårtan. Kolla mitt album, så ser du den som första bild. Sååå kul!

Jag ska köpa från sajten www.somethingblue.dk för det var där den fanns!

• matteve

Vad larvigt. 30 spänn??! Lär behöva dessa pengar att lägga på brudklänningen!

Ni alla som hade förväntat er att få se ett "s" i mitt namn imorgon, lär tyvärr bli besvikna. Jag är ledsen om jag gav er falska förhoppningar.

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008