Stockholmsbrudar 2008
Blendie, det är en Aspera 4197. Lade precis in en bild i mitt galleri, hoppas det funkar... :)
Blendie, det är en Aspera 4197. Lade precis in en bild i mitt galleri, hoppas det funkar... :)
Ååå, Godisråttan det låter jätte-jättegott!
På tisdag kan jag vara där till 1700.
Officiell fikalista :
Coffee house by george odenplan tisdag 4/12 kl 16.00?
Liten liten kanin (kommer 1700)
Godisråttan
Indiebrud (som ska byta namn snart).
Blendie(som kommer lite senare)
Mitziemoe
matteve (med 99% säkerhet!)
Vad kul, fikat börjar närma sig! Hur känner jag igen er..? :)
Verkar som att jag kan smita ifrån tidigare och också vara där 1600! Hurra!!! Ännu en vilsen tjej att spana efter för er, haha!
Efter fikat (om vi inte sitter till sena kvällen förstås) tänkte jag leta rätt på Kreatima på Sveavägen och kika på papper till inbjudningarna! Nån mer som är på?
matteve - Ja jag oxå! Tänk att det ska vara så svårt, haha! Just nu är jag på jakt efter brunt papper, men det verkar omöjligt att hitta! Hoppas på den här affären.
Och blendie - såklart du hinner! Jag kanske oxå blir lite sen.
Vad kul, jag riktigt längtar nu!
Godisråttan, lycka till imorrn! Fy vad jobbigt för dig. Hoppas på att få se dig på fikat. Kram!
Hej blendie! Vad synd att du inte kunde komma, vi spanade och spanade efter dig. Himlans kul, vi blev kvar till halv sju. Tack ni andra för en trevlig fika! Och blendie, jag är på nästa vecka!!! :)
Nope, de stängde 1800... Tänkte gå förbi imorrn efter jobbet å kika. Fika nästa vecka, jaaaaa! Å då tittar jag gärna oxå på papper, för då har jag väl ångrat mig igen, haha! Det finns för mycket att välja mellan!
Godnatt allihop! / Kanin som ska gå upp 0500 imorrn...
Hejhej!
Nu har jag inhandlat papper å sidanband å snoddar och gud vet allt till inbjudningskorten. Hittade jättefina ljusrosa färdigvikta (och lagom storlek) kort på Kreatima, å då finns det kuvert i exakt samma kulör. Men bara köpt lite av varje, måste ju testa lite först! Å sen kanske vi kikar i gamla stan nästa vecka ju... Om jag kan följa med dvs, kan måndag och tisdag bara. Eller förmiddag onsdag och torsdag.
Fy vad skojsigt det är att läsa era inlägg nu när jag har träffat några av er!!! Ser fram emot nästa gång!
Alltså jag vet inte om det är dyrt för jag har ingenting att jämföra med... 5 st förvikta kort kostade 27:-. 5 kuvert i samma färg (finns en hel massa färger att välja på) kostade 21:-. Men de hade hur mycket olika papper och grejer som helst att välja mellan. Jag hittade en tapet där oxå som jag föll för, fick med mig en provremsa hem, men den kostar 425:-/rullen å då får man 10m! Jag behöver ju bara några dm till dekoration... Haha, det får gå bort.