• Mitziemoe

Stockholmsbrudar 2008

Matteve

Håller med Godisråttan din ring är helt underbar!!!

Jag ska försöka att vara förberedd på ditt byte...*ler*

Litenlitenkanin

Usch för att gå upp så tidigt...*hehe*
  • Mitziemoe
    Blendie

Jag kan tyvärr inte på måndag jag jobbar sent då...*muttrar*
  • Mitziemoe

Godmorgon tjejer!

På torsdag kan inte jag heller då ska vi på julgalan med jobbet... tror att jag är ledig tisdag och fredag nästa vecka... ska kolla det närmare när jag är på jobbet idag... vart lite byten av dagar och så...

Måste bara få gnälla av mig lite... Blir lite less på min tärna... hon är inte ett dugg intresserad av bröllopet... skickade ett sms till henne igår och skrev att vi snart måste åka och kolla efter klänning till henne eftersom att hon reser bort en månad i februari eller mars... Jag har ju inte ens fått nå svar på det....*muttrar* har en annan kompis som bryr sig mkt mer om hur det går än vad min tärna gör.. känns inte riktigt rätt...

Matteve

Hur gick det blev det någon caketopper igår???

• Mitziemoe

Hej hopp tjejer!

hmm.. jag är väl som litenlitenkanin jag vet inte heller vart det ligger nånstans...
    Jag kan komma med 90% säkerhet kan svara helt säkert imorgon eller på fredag...

Jag ringde min tärna idag efter att ha skickat ytterligare ett sms som jag inte fick nå svar på... Å hon säger att hon inte visste vad hon skulle svara... och att det hade varit så mkt på jobbet att hon inte han svara.. Men hallå klockan va kvart över åtta på kvällen när jag ringde... man kan väl iaf skriva att jag har lite mkt just nu så jag hör av mig när jag har tid... jag kanske överreagerar men endå...

Nä nu ska jag inte gnälla mer (ikväll iaf *hehe*)

Matteve

Oj... ja det va dyrt för en sån liten grej måste jag ju säga... Men va härligt att ni har köpt den första grejen!!!

Litenlitenkanin

Va härligt att du hittade papper!!! nu börjar ju jag bli stressad över det..*hehe*

Oj det här blev långt får nog ta å sluta nu..*flinar*

• Mitziemoe

Hejje tjejer!!!

Jag hoppas att jag kan följa med på tisdag men det beror lite på om fotografen kommer hem till oss då eller inte...

Skulle få ett slutgiltigt svar på måndag...

• Mitziemoe
    Lilla My skrev 2007-12-09 16:04:15 följande:
    Fotograf? Bröllopsfotograf?
    juppz bröllopsfotograf... ska bli skoj..*ler*
  • Mitziemoe
    Matteve

Usch då!!! låter inge skoj alls det där!!!
    Hoppas att det löser sig snart!

Kram
  • Mitziemoe

Godmorgon tjejer!!

Matteve

Får väl säga grattis i efterskott!!!!!!!

Tyvärr kan jag inte komma idag. Fotografen kommer hit men jag följer jättegärna med nästa gång! Ni får fika lite åt mig också fast jag inte är där..*Ler*

• Mitziemoe

Mmm jag vet hade gärna följt med! Va ju supertrevligt sist! men men jag får följa med nästa gång...*ler*

• Mitziemoe

Godmorgon tjejer!!!

Va bra att ni hade det trevligt igår!!!

Nu så har vi bokat fotografen också! Känns så skönt att planeringen börjar gå framåt igen..*ler*

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008