• matteve

Stockholmsbrudar 2008

Gå till din inbox, å sen skriver du signaturnamnet till den du vill skicka!

• matteve

Klicka på min sida.. sen tittar du till vänster på spalten, så ser du detta:

MIN SIDA

Startsida
    Inbox
    Skicka meddelande

• matteve

Vad tråkigt, men hon kanske inte har hunnit läsa messet, eller inte hann svara? Men det är klart, du känner väl till hur hon brukar vara. Hon kanske tycker som många andra runt omkring en, att det är massor av tid kvar! Jag har fått jättemånga reaktioner på att jag "redan" tittat på klänning! Det kan vara skönt att ha lite tid på sig att hitta den, och om det dessutom tar upp till 4 månader innan man får hem den till butiken för provning så!
    Men i alla fall, hoppas hon svarar idag, då! Jag menar, tärnor brukar ju tycka att det är kul att titta på klänning till sig själv, och vissa har en hel del tycka! Men det bir nog bra.

Caketoppern? Har beställt!! Sjukt att frakten för en liten liten gubbe, en arm, och två centimeters slöja, ska kosta 100 DKR från Danmark! Det kan ju knappt väga någonting! Men men, nu har vi officiellt köpt den första saken till vårt bröllop! Whoohoo!

• matteve

Å hjälp, vad många utropstecken det blev

• matteve

Åh, jag vill också!! Blev det dyrt? Så svårt att veta vad som är dyrt och inte, men Panduro ska tydligenvara bland de värsta när det gäller priser. Vill nog också dra en sväng dit, men det får nog vänta till nästa vecka. Ska bli kul att kolla den inne i gamla stan med!!

Det är så sjukt, men jag får typ en pirrande känsla i magen när jag tänker på att göra inbjudningskort! Ska bli otroligt kul

Å Lilla My, diggar ditt nya nick!

• matteve

Men tjejer... vad säger ni om tisdag då?

• matteve

Jag kan vilken tid som helst i princip. Är kanske kul om det inte blir för sent heller!

Hur har ni andra det?!

• matteve

Oj! Ja.. svårt när man inte vet! Tycker att Godisråttans 2kr/st lät fruktansvärt bra! Så du betalade typ 5,50:-, det är väl ganska normalpris eller? Men Frågan är väl också hur många man ska göra.. Jag kanske måste göra 80! Så det kan bli dyrt...

Liten liten kanin skrev 2007-12-05 17:58:50 följande:

Alltså jag vet inte om det är dyrt för jag har ingenting att jämföra med... 5 st förvikta kort kostade 27:-. 5 kuvert i samma färg (finns en hel massa färger att välja på) kostade 21:-. Men de hade hur mycket olika papper och grejer som helst att välja mellan. Jag hittade en tapet där oxå som jag föll för, fick med mig en provremsa hem, men den kostar 425:-/rullen å då får man 10m! Jag behöver ju bara några dm till dekoration... Haha, det får gå bort.
  • matteve

hahahaha

Liten liten kanin skrev 2007-12-05 18:19:00 följande:

Ja fy 17, det drar ju iväg när man ska ha många! Ja men ska vi göra en officiell fikalista då? Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl. 1500.Liten liten kanin (som inte vet var Ljunggrens ligger, haha!)matt(s)eve Godisråttan
  • matteve

Ehm, ja, vi kanske ska glömma det där tipset jag sa om Ica Maxi och catering

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008