• matteve

Stockholmsbrudar 2008

Mitziemoe - vad tråkigt! Iofs vet jag själv hur jag kan vara med sms.. jag till och med glömmer att svara ibland! Men hoppas att ni kan gå å shoppa tillsammans snart då

Jag har än en gång fastnat på nätet (haha), och har kommit fram till att jag vill ha en 30-tals frisyr.. Sååå fina!! Det finns så mycket inspiration att hämta.

Dessutom ska jag försöka glömma den där 12500 kronors klänningen. Lika bra det. Kan ju lägga pengarna på något bättre.

• matteve

Vad kul, blendie!!

Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl. 1500.
    Liten liten kanin (som inte vet var Ljunggrens ligger, haha!)
    matt(s)eve
    Godisråttan
    Lilla My (tidigare Indiebrud, som tror att Ljungrens ligger i Gamla Stan.)
    blendie (kommer senare till fikat)

• matteve

aaa.. har aldrig varit där, men det ska tydligen vara välsorterat?

• matteve

Goooood morgon tjejer!

Det är Chokladkoppen och Kaffekoppen som ligger på Stortorget.. jag röstar på Kaffekoppen!!

Lilla My - skojar du? Är det genom cateringen du kollar? Du kanske får köpa din bröllopsservis då på amerikanskt vis (fast Ikea)

• matteve

Nej, det ska inte vara så svårt! (Skönt att veta att det bara inte är jag som virrar runt i Sthlms stad. Varje gång jag frågar ngn så är det med 99% sannolikhet en göteborgare eller skåning som är på besök)

Det ligger på stortorget, så man kanske kan fråga om man inte hittar (ja, ngn svensk då och inte en turist!) Här finns liten info: www.stockholmgamlastan.se/attgora.php&id1=stortorget_20

• matteve

Hahaha, jag med! "Vänta lite nu, hur ligger det i förhållande till Åhléns?" Jag vet en tjej som alltid brukar fråga på värsta värmländskan!

• matteve

Jag ska gå med pappa... Pappa har gjort så med alla mina systrar tidigare och dessutom är det tradition i USA.

Slår det er ibland extra mycket, att ni verkligen ska gifta er?! Visst är det en cool känsla??!!

• matteve

Lilla lilla kanin du gör bara ett litet "o", så här :- o så ska det funka!

Tjejer, jag ser redan fram emot tisdag.. vill handla materialet till mina inbjudningskort!!! Eller iaf lite olika sorter så man kan fixa å trixa lite hemma.

Liten liten kanin - har du börjat pyssla än? Du vet att du i så fall måste ta med och visa?! :-d

• matteve

hahaha.. nu var det jag som inte kunde få till en smily

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008