Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

Tack alla!

• Godisråttan

Kan inte någon ha ett kännetecken eller nåt för dem som inte kommer precis 16?Så vi hittar varandra...Jag ska till djursjukhuset 13.50 och om det går bra kommer jag 16 och om det inte går bra kommer jag inte alls

• Godisråttan

Ojojoj bara blondiner
    ensam brunett då

• Godisråttan

Tack för en trevlig fika girls!
    Om vi ses för att köpa papper så kan vi ju fika i gamla stan. Det är ju mysigt om vi ändå ska till Ljunggrens?De har bra utbud!Mycket stämplar och olika papper och glitter(såklart) till embossingen

• Godisråttan

Åh jag är så glad att det inte var livmoderinflammation!Det hade varit sååå jobbigt med en till operation för mitt hjärta..

Matteve
    FANTASTISK ring!!

• Godisråttan

Mitziemoe
    Jag tycker du ska fråga henne rakt ut om hon är glad över att vara tärna. Det kan ju vara så att hon inte riktigt förstått vilken ära det är Hon kanske tycker det är väldigt långt kvar?Talk to her!
    Jag hade en toastmadame förut som nästan skällde ut mig när jag frågade om hon ville bli vår toastmadame för det var ett sådant stort ansvar men ville ändå vara det men jag kände inte wow vad kul..till slut så kände både jag och min m2b att hon inte alls passade för uppgiften och vi har idag ingen kontakt. Den väninna jag frågade för 2 månader sedan började nästan gråta av lycka och blev verkligen superglad. Hon och jag träffas varje fredag för en fika och diskuerar bröllopet. Hon är fantastisk!

• Godisråttan
    blendie skrev 2007-12-05 14:02:59 följande:
    Godisråttan-hur gick det med vovven?
    Jo det var inte livmoderinflammation allafall. Thank god! Har skickat urin på odling så jag får svar på torsdag förhoppningsviss ifall det är urinvägsinfektion..
  • Godisråttan

Jag kan också tisdag. Jag har lite flextid så jag kan gå tidigare. kl 15.00 vid ljunggrens?

• Godisråttan

kan ha varit inlagorna som kostade 2:- Men ni måste dit o titta allafall!De har mycket fina stämplar mm

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008