• blendie

Stockholmsbrudar 2008

Nja, jag har nog varit ganska snäll! Vart i stockholm bor ni? hur gammal är du, själv är jag 28 år och vi bor i solna.

• blendie

Är det du och din kille eller ha ni några barn?

• blendie

Katter är ju jättegulliga! Själv har jag en hund och 2 barn, en på 7 år och en på 2 år! En tjej (Isabelle 7 år ) och
    en liten kille( Pontus 2 år).Håller precis på att leta näbbkläder åt dom, men det är inte så lätt med isabelle eftersom allt måste se ut precis på ett visst sätt, det måste ju vara både fint och "coolt" suck!!! Men pontus ska vi ha tag på en kostym till.

• blendie

Nej det är inte särskilt stort, vi blir väll runt 50 pers! Nu är det oxå så här att min lilla kille är av den absolut livligaste och busigaste sorten, så det blir spännande att se hur det går!

Han river väll hela kyrkan (i bästa fall vill säja) ha ha.

• blendie

Nu ska jag gå och lägga mig hos mina älsklingar och sova! Får se vad det blir för dröm i natt då.

SOV GOTT! Indiebrud, vi höres!

KRAM

• blendie

Mormor har fått den stora äran att ta hand om pontus! ( hi hi).

• blendie

Låter bra! det får nog bli både och för mig

• blendie

Hej och välkommen matteve! har faktiskt ingen koll på fotografer, har själv en svärfar som ska fota oss!
    Vart i sttockholm kommer du ifrån? och när ska ni gifta er?

Har du föresten sett att det blir fika nästa vecka, kom med då vet ja!

• blendie

Hej hopp allihopa, hoppas att ni har haft en skön helg!Det är synd att helgerna går så fort bara.
    KRAM.

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008