• Lilla My

Stockholmsbrudar 2008

Jo, just det. Priser på kort och sånt på vanlig bokhandel:
    160x160 7kr/st (Det format Godisråttan hade, tror jag)
    Kuvert 165x165 7 kr/st (Passar till 160-korten)
    A5 dubbelt kort 9kr/st
    A6 dubbelt kort 5 kr/st
    Placeringsskort dubbelt 2 kr
    Kuverrt till kostar 3-7 kr och om man köper minst 50 av samma får man 20% rabatt.

Kan ju vara bra att ha i huvudet när man kollar priser på Ljunggrens imorgon.

• Lilla My

Jag har fastnat lite i skolan och kommer kanske direkt till fiket. Vi ses!

• Lilla My

Ja, tack! Man får så bra perspektiv på saker när man pratar med er!

• Lilla My

60 meter? 1 meter per kort?

Jag lever, som ni ser, också, men det är knappt såhär i julstressen.
    Bara jag som tycker att julen kommer lika olägligt varje år?

• Lilla My

God Jul, tjejer!
    Jag får jullov idag klockan 17, sen ska jag bara ligga på soffan och läsa julklappsböcker och äta knäck.

Ha ett superskönt jullov och kramar till er alla!

• Lilla My

Såg att de hade champangeglas för 1 kr/st på IKEA nu. Kanske borde åka dit... (Om ni minns vårt porslinsproblem).

• Lilla My

Vi måste byta datum. JAG DÖÖÖÖÖR!
    (Varför råkar jag gifta mig samma år som alla släktkalas i världen infaller?!)

• Lilla My

Vi hade 31:a juli, den dagen vi träffades första gången, som datum. Tyvärr är det 80-årskalas i släkten samma vecka (antagligen helgen innan). Så kan det gå när man inte berättar för alla involverde fem år i förväg... Om vi bara hade tagit ett datum så hade det kanske inte gjort så mycket eftersom vi ändå inte har några definitiva bokningar eller har betalt depositioner och liknande, men det känns så himmla tråkigt. Jag känner inte ens för att sätta ett nytt datum. Blää, jag struntar i plannering ett tag nu. (Men jag lär ju inte hålla mig ifrån BT...)

• Lilla My
    DetOrdnarSig skrev 2008-01-08 09:59:50 följande:
    Jag konstaterade exakt samma sak och började jämföra priser och det slutade med att jag beställde på ebay. Det blev ca. 90 kr för 68 meter. Helt sjukt att det kan vara billigare att beställa från USA än vad man kan hitta här hemma. Snabb var han också. 30/12 beställde jag och det kom fram igår.
    Inklusive frakt och allt? Det är ju jättebra!
  • Lilla My

Jag tentapluggar också.... Nästa vecka, kanske?

• Lilla My

Liten liten kanin skrev 2008-01-21 10:00:30 följande:

Jag kan bara på torsdag, annars förmiddag tisdag eller onsdag. Matteve: Ja det där med rätt man är ju ändå det viktigaste...
    VA?! Jag trodde färgtemat var det viktigaste...
    Jag kan de flesta dagar efter 15 utom onsdag, förutsatt att jag inte blir inkallad till jobbet.
  • Lilla My

Kan alla dagar nästa vecka utom onsdag och tisdag före fem.

• Lilla My

Pratar vi lördagen den 2/2? Jag tror jag kan då....

• Lilla My

Hoho, såg just att min senaste inlägg här var mit 500:de! Dags att skaffa ett liv...?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008