• matteve

Stockholmsbrudar 2008

Oj, men Mitziemoe - det måste vara en vän, släkting, eller kompis till en kompis eller något?! Det är väl omöjligt att få någon för det priset... eller? Det kanske fortfarande finns hopp!

• matteve

Hahaha, håller med Liten liten kanin!

Jag vill också gifta mig! Jag menar, jag ska ju det, men det är för lång tid kvar!! Jag pratade med Matt igår, och om jag ska få flytta dit (och ha alla papper klara) efter smekmånaden, så måste vi gifta oss borgerligt nu ganska snart. För att få igång den långa processen...

Å snart kommer han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ONSDAG!

• matteve

Tack... det är alltid skönt att få höra lite hur andra tycker. Jag visade matt och han älskade det!!

Godisråttan (ahem, jag menar Nyttoråttan ) Ja, bandet är köpt på Panduro! Jag köpte lite olika, för jag hittade inget bredare som jag tyckte om. Jag var på ohlssons tyger med... Hade glömt bort att jag skulle prova att klippa som du visade - ska prova det sen!

Mitziemoe - låter ju superbra!! Matt kommer ju på onsdag, å då ska vi ta tag i fotograf bland annat. Lika bra att passa på!

Stor kram till er alla - ha en bra dag!

• matteve

Mitziemoe - tack!!

Ja, eller har hon någon hemsida eller liknande?

• matteve

åh! jättefina ju... kan man få tänka lite på det? Min blivande kommer på onsdag, så att jag kan prata med honom! Men skulle nog hjärte gärna (hihi) vara med och beställa!

0205 skrev 2007-12-16 10:51:09 följande:
    Är ingen tull, företaget ligger i England.Frakten är runt 200 kr och om det blir tre st: jag, en annan tjej o du som ska beställa så delar vi ju på frakten så det blir ca 65 kr var.Sen beror det ju på hur många drageer du vill ha. Det är ca 400 st i varje förpackning (jag ska ha två st. De guldiga o silvriga kostar ca 100 kr per förpackning. De röda, rosa o pastell färgade kostar ca 50 kr per förpackning.Någon annan som är sugen att vara med? Choklad drageer som man kan dekorera med eller ge i favours.www.chocolatetradingco.com/search.asp
  • matteve

God fortsättning till er alla! Hoppas att ni har haft en fin jul och ett roligt nyår!

STOR KRAM! :)

• matteve

Lilla My: Åhh, vad jobbigt.. hoppas att det ordnar sig.

Jag vet inte om jag kommer att kunna fika nästa vecka, men vi kan väl se längre fram... Min Matt åker hem på tisdag :( och sen är det dags för tentor. Gahh!

Välkommen Kakan Mascha! Jag gifter mig den 9 augusti här i Sthlm - längtar! :)

• matteve

Åh, säg till innan ni ska beställa hjärtan, för jag vill också vara med!!

Jag kan nog inte fika nästa vecka - jag har två tentor som jag inte har pluggat så mycket till. Matt har ju varit här i tre veckor och mormor gick bort efter Nyår. Blev ganska mycket på en gång, men men.

Längtar efter att få börja med inbjudningskorten nu, men det blir ju efter tentorna. :) Hur går det för er alla?

• matteve

Tack så mycket. Ni e söta :)

Förresten tjejer, kanal 4+ kl. 21 ikväll - ett nytt program om bröllop!! Spännande :)

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008