• matteve

Stockholmsbrudar 2008

Godisråttan - vad tråkigt. Har det fixat sig med stämpeln? Jobbigt när det händer... men ska tänka på att rengöra den varje gång hädanefter.

Lilla lilla kanin: ÅH! Vad spännande!! Du måste visa bild sen när vi ses nästa gång. Jag har är själv tillbaka på noll igen när det gäller klänning. Å nu har jag så mkt i skolan, så jag försöker att inte sitta å googla klänningar. :) Ska ut i nästa vecka!

• matteve

Åh, grattis Godisråttan! Jag vill också handla mitt nu, men jag får vänta en vecka, för det går nog inte att se pysslet framför sig, mitt i tentatider...

Korv me' brö' såklart!

• matteve

0205: Joo, jag vill beställa 2 paket hjärtan, tack! 1 pkt guld och 1 pkt silver.

Men allihop - kan vi inte säga 18 på torsdag? Så alla kan vara med?

• matteve

Jag kan också i helgen! Fast efter 14 på lördag och efter 15 på söndag...

Kom på att mormors begravning är på torsdag, så då kan inte jag.

• matteve

Åhhhh, vad roligt! jag vill också!!!!!!!! Ska börja kolla på klänning när tentorna är över på tisdag - har ingen aning om hur den ska se ut.. spännande

Skulle vara jättekul om fler kunde i helgen.. var ett tag sen nu! Å jag vill ju så gärna vara med å fika!

• matteve

Åh, vad kul! Är det någon mer som kan på söndag kl. 16?

• matteve

Nej, det lät som Liten, liten kanin även kan på söndag!

Brud 08: kunde du även helg?

Ska vi köra en officiell lista?

• matteve

Åh, vad kul! Men... pratar vi inte om nästa söndag?

• matteve

Liten liten kanin: Jag vill också veta hur ringen ser ut!

0205: Synd att du inte kan... vi får träffas fler gånger helt enkelt! vad är det för behandling du gör förresten?

• matteve

Åh, låter jättevackert!! Jag kommer inte kunna prova min ring, för den är i USA, men jag vet ju hur den ser ut & att jag får rätt storlek.. och man! hahaha

Men vi får väl skjuta lite på fikat! Vi får se till att ta en dag då så många som möjligt kan.

• matteve

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH! Har precis lämnat in mitt uppsats. Var bara tvungen att avreagera mig.

Hmm... torsdag är mormors begravning, så det går inte för mig, men jag får väl haka på någon annan gång?

Å tjejer - klart färgtemat.

• matteve

Hahaha.. "mitt uppsats". Jag har skrivit hela morgonen, så ursäkta

• matteve

Nästa vecka kan jag vilken dag som helst! :)

• matteve

0205: Ett paket silver och ett paket guld med hjärtan, tack! Så glad att du hittade dom - såå söta!

• matteve

Men.. ska vi säga någon dag? Torsdag? Aja, skriver upp mig iaf!

Officiell fikalista:
    matteve

• matteve

Låter kanon! Åh, ska bli så kul att äntligen få ägna lite tid till planeringen! Jag har klarat av båda tentorna nu, så på fredag är det klänningsprovande som gäller!

• matteve

Liten liten kanin: Åh, tack! Ska kolla upp det, har inte varit där ännu

Å nästa lördag låter finemang för min del!

• matteve

Åh, vad kul!! Ska försöka komma på ngt ställe... men vilken tid? Jag kan anytime!

• matteve

Tjejer.. vet ni vad jag tänkte på? Kan inte det här vara vackert att dekorera med? Små Swarovski kristaller? wedshop.se/index.asp&ArtNr=016-0001&catID=16

Kommer att hålla mig till chokladhjärtan, men tänk själva att se hur de gnistrar nedanför kandelabrarna??

• matteve

Nej, ska inte ha, men tänkte faktiskt på dig när jag såg det! Jag ska ju ha hjärtan...

Var å tittade på klänning idag!!! Och jag måste tyvärr hålla med Mitziemoe om drottninggatans Brud & fest - visst, hon var jättesöt. Men oj, vilka kommentarer! "Men Guuuuuud, du ser ut som en tant - det där kan du ta av på en gång. Ta av!!" Kanske borde tillägga att klänningen i fråga var en helt "vanlig" klänning, som min kompis bad mig prova Sen så fick man inte heller ta kort - men efter 10 minuter så ändrades visst den regeln! En tjej var där med sin mamma, och hon fick!! Aja, inga sura miner för det. Bröllopsbutiken på S:t Eriksgatan var underbara! Har inte bestämt mig än.. men har några favoriter.

Godisråttan skrev 2008-01-25 20:43:23 följande:
    Jag ska köpa!Är det någon som vill vara med och beställa?Frakten kostar 49:-
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008