Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

Lever ni tjejjer?

• Godisråttan

Hallå på er!
    Håller på med bröllopshemsida. Måste vara klar innan 14 februari antar jag... Börjar känna mig smått strassad med allt men det fixar sig ju Tror man blir lite extra hysterisk av detta forum och alla planeringstabeller i bröllopstidningar

När ska vi fika?Var inte gamla stan bra? Då kan jag köpa resten av inbjudningskorten, inlagorna och kuverten.

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2007-12-28 11:57:26 följande:

Hej tjejer! Hoppas julen varit snäll mot er.Jag är på väg ner till Kreatima för att skära till inlagorna till inbjudningskorten. Såg att de har en sån där monster"sax" som man får låna! Snart ska de skickas!!! Spännande!Kram på er!
    När ska ni skicka?
  • Godisråttan

God fortsättning tjejjer. This is THE year!

• Godisråttan

Lilla My skrev 2008-01-03 12:36:47 följande:

Vi måste byta datum. JAG DÖÖÖÖÖR!(Varför råkar jag gifta mig samma år som alla släktkalas i världen infaller?!)
    Neeeeej vad tråkigt!!När har ni som förslag då?
  • Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-03 17:59:56 följande:

Vi kanske får skjuta på fikat till veckan efter nästa då.
    Ja då skjuter vi på fikat om det passar er bättre. Ju fler som kommer desto roligare
  • Godisråttan

Vad säger ni om tisdag nästa vecka tjejjer?

0205
    när var det vi skulle beställa godiset?Kanske jag kan ge dig pengar på nästa BT träff om du kommer?

• Godisråttan

Matteve
    Beklagar sorgen. Så hemskt när sådant händer

Kan ni andra fika tisdag?

• Godisråttan
    Mitziemoe skrev 2008-01-09 14:02:10 följande:
    MatteveBeklagar sorgen! *kramar om*Jag tror inte att jag kan på tisdag men ska kolla det närmare!!! Vill ju följa med!
    När kan fröken då?
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008