• Filifjonkan3

Peppingtråd

Har efter att gått ner ca 15kg gått upp runt 5 av dem igen. Och följden av detta har blivit att motivationen är som borta och känslan likaså.

Vad sägs om att hjälpas åt och stötta varandra?
    Ge tips och råd och stötta varandra när det känns som segast.

Jag har nyss börjat en ny blogg i hopp om att skaffa mer motivation, men detta kan bli den där sista kicken.

Är ni med?
    Kram!

• Svar på tråden Peppingtråd
  • Filifjonkan3

Jenba: det handlar om att prioritera. Vad är det som är viktigare? Vad är det för ursäkter du drar till?
    Jag motiverades när jag startade en blogg... kanske fungerar det för dig också?
    Lycka till och spark i baken!

• jenba

jag vet inte riktigt vad det är som inte riktigt vill sig. på sommaren tränar jag ingen gym eller pass för då blir det mycket golf istället, men det jobbigaste är när golfsäsongen är slut då man egentligen skulle ta och gå till gymmet som det tar emot. är inte riktigt lika kul....

men passen är ju roligare.... :D
    dit ska jag imorgon och träna bodyjam, om jag inte blir för trött som alltid annars :(

men jag ska komma igång här nu..

• Filifjonkan3

jenba: ja, det gäller nog att hitta de pass man verkligen gillar. Är inte ren styrketräning något för dig ska du inte heller göra det. Det är då man undviker det. Bodypump är otroligt effektivt alternativ till styrketräning t.ex.

• jenba

nja bodypump vet jag inte, men Box är det roligare träning jag vet. man är helt slut efteråt.

:D

• Fejs

Har ni några tips på vad man kan hitta på med sin m2b?
    Det jag kommer på är att simma och spela tennis... funderar på att göra nått en gång i veckan ihop.

• Filifjonkan3

Fejs: promenader fungerar ju alltid, åka inlines när vädet är bra (om man vågar) och skridskor vid vintern, åka skidor, bowla (man får ju träningsvärk i ena armen i allafall ).. tja, det är vad jag kommer på just nu.
    Hoppas ni kommer på något kul.

• Äntligen är det min tur

Oj, här behöver jag också vara med.

Jag har en toksvacka nu. SUCK!!!

Har ju kämpat såå bra med vv till för ett par månader sen. Gått ner 12 kg. Jag tror inte jag har dått upp så mycket men. Jag tänker på de kg jag skulle ha gått ner. Har 20 kvr till i sommar när det är bröllop.

När kan man klämma in promenader som egen företagare somm jobbar massor nu o har tokkämpigt fram till jul, småbarnsförälder o de behöver massa hjälp med renovering på dagis, en m2b som jobbar sent varje dag. Därimellan ska det tvättas, städas.... mm ... mm

SUCK! Hjäääääääälp!

• Fejs

"änrligen är det min tur"
    Hur ser era helger ut? Kanske du kan ta med barnen ut och göra nått fysiskt tillsammans med dem?

Mmmm, det finns ju alltid nåt att skylla på... Men jag har ju problem med mina leder o fortfarande foglossning så ta sig ut e inte så kul... Bara på sommaren.

• Fejs

Svårt... vad kan du göra? Kanske kan få med dig familjen på nått sätt i alla fall?

TACK för peppningen. Men jag tror att det bara vorelättast att sy igen munnen. Då kan jag ju inte stoppa in nåt!!!!
    Nja, just nu ere roliga veckan så då är det mesta deppigt!!!

HAr du kommit på nåt bra att hittapå med mannen???

• Fejs

Vi var och badade i förrgår och igår tog vi långpromenad.
    Får se vad vi ska hitta på nästa gång.

Svar på tråden Peppingtråd