Inlägg från: Thailand 08 |Visa alla inlägg
  • Thailand 08

Ledsen

Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....

• Svar på tråden Ledsen
  • Thailand 08

Jo det är ju tur det.Men det är inte så bra egentligen när allt är så hemligt,hade varit bra att kunna prata med nån närstående.
    Jag lugnar väl ner mej så småningom.Vi blev så jäkla osams igår så jag har ingen lust med nåt jusst nu.Har ju lagt ner massor med tid och pengar på all planering i ca 3 månader nu och sen vet jag inte vad jag vill idag!

• Thailand 08

Tack för tipset,ska försöka tänka på jul planeringen istället.men det är inte så lätt.Är skitdeppig idag.
    Själförtroendet (det lilla jag har) fick sej en rejäl smäll igår

• Thailand 08

Det var en "jobb grej",kände mej så himla värdelös :(
    Tror att jag är extra känlsig oxå nu,när man har så mycket att tänka på...

• Thailand 08

Ja det kanske man kan,men vi driver en firma ihop!!!
    Men det är konstigt-Den man älskar mest är oxå lättast att såra mest!

• Thailand 08

Jo jag har lagt planeringen på is ettag.Men kan ju inte låta bli att vara på BT ändå...

• Thailand 08

och nu e ungarna här o jag sitter själv vi datorn...

• Thailand 08

jag som hade bokat restaurang o fotograf idag...o nu e allt SLUT!!!!ha det bra o lycka till alla ni som har äkta kärlek kvar..jag tackar för mej o försvinner fårn BT

• Thailand 08

japp det tog slut ikväll.
    Pga hans barn som kommer varannan helg o tydligen så går vi inte ihop...eller dom med min tös???dom hade visst inte pratat med varann sist dom va här,men jag tror inte det va så

• Thailand 08

Antagligen inte.han har dragit i sej en kvarting ikväll och då började han prata..jag skulle dra på engång,men nu har han somnat! Tack o lov ( fins inga problem med alkohol för övrigt o vi har varit ihop i 4 år)
    Men hur som helst: ens eget kött och blod går väl i första hand, eller??? sen kommer sambons..

Svar på tråden Ledsen