Ledsen
Men vänta!
Vänta tills imorgonbitti och se vad han säger då...kan juh bara vara fylleilska också...så sälj inget än...
Men vänta!
Vänta tills imorgonbitti och se vad han säger då...kan juh bara vara fylleilska också...så sälj inget än...
Verkar juh lite överilat att gå från bröllop till att strax inna´n kasta ut bruden...
Jag vet inte...men jag skulle vänta ett tag och se vad som händer innan jag tar något för givet....måste juh gå att resonera? :O
Men han har inget sagt om det innan?
Jooo...ungar går det aldrig att dölja något för =)
Men gumman...ta det då lugnt...gå och slå på någonting eller städa...det brukar funka för mig när jag blir förbannad =)
Du ska se att om några dagar kommer ni skämta om det. =)
...och du...ta genast tebax sakerna innan det är försent. =)
Annars kommer du ångra dig.
Allt går inte alltid på räls...(vet av egan erfarenhet) men om man älskar varandra...varför då bara ksata bort det för något gräl?
Det mesta går faktiskt att lösa....så länge det inte är misshandel av någon form.
Ta ner auktionerna tills du pratat med honom ordentligt i nyktert tillstånd....e så lätt att kläcka ur sig dumma saker i fyllan som man egentligen inte menar...och alla kan juh faktiskt ha en dålig dag då man bara vill spy på allt och alla...
Hahahaha!
Envisa finnjävlar (skämt)
Jag skulle definitivt kunna klassa in som en sådan med =))
Fråga min karl =)
Jag kan nästan lova dig att om han inte har sagt något tidigare och han ändå säger att du är hans livs kärlek....då finns det ändå något =)
Jag skulle föreslå att ni i lugn och ro sätter er ner och pratar igenom allt när ni e själva...brukar funka bäst då.
Annars kommer gärna andra in och har åsikter och "vill väl"
(E gammal datanörd...så skriver juh hyfsat fort ialla fall =) )
karlar är trots allt från mars och kvinnor från venus...och kommunikationsproblemen däremellan kommer alltid finnas...
MEN som sagt....sätt er ner när han e nykter och du e lugn och ungarna borta och prata....och prata....för det låter som det behövs.
Men för guds skull sälj inget än innan du kollat om det bara var någon fyllenoja =)