Inlägg från: MissLovely |Visa alla inlägg
  • MissLovely

Ledsen

Neeeej men hallooooo!!!

Ta ett djupr andetag nu och andas ett tag. Det här kommer att ordna sig. Ni måste bara kämpa båda två och ge inte upp om ni älskar varandra.

Har barnen alltid tyckt "dåligt" om varandra?

Det kanske är nått som bara dykt upp och som kan lösas.

Hoppas allt löser sig vännen..

• MissLovely

Neeeeej men grråååååt inte, snälla rarra du!!

Du håller ingen uppe, utan vi känner med dig vännen, men som dom kloka tjerja innan har sagt så får ni försöka lösa det här på ett lungt sätt imorgon.

Alla bråkar och säger dumma saker, det lovar jag dig. Jag och min m2b bråkade för några dagar sen och sa massor med dumma saker utan att tänka oss för och vi bråkade om bröllopet.

Men vännen alla förhållanden har sina upp och ner gångar, och det är av dom kärlek växer och blir ännu starkare.

Så tro inte att det här händer bara er..

• MissLovely

Thailand 08 skrev 2007-11-10 01:15:19 följande:

men nu har jag funderat lite...om man skulle gå till gymmet nästa vecka o hitta en mellan 35-45 med läckra muskler??min gubbe slutade ju träna när vi blev ihop.och då började jag.3 dar i veckan...och det har gett resultat :)
    sååå jaaa.. Skojja lite o skratta istället

Var bor du? Träffa kompisar så kanske lite löser sig. Det finns många brudar här på BT som söker nya vänner. Lägg ut en tråd och skriv var du bor och att du gärna vill lära känna nytt folk.

Vad är det med företagen, jag har inte förstått riktigt här..
  • MissLovely

Lyssna på mej nu. Varför har du tagit av dig ringen? Är det för att du är arg eller för att du inte vill gifta dig med honom längre? Om det är av ren ilska så vet du att du älskar honom och att ni fortfarande är förlovade..

Tror du att han älskar dig? Eller har han slutat älska dig på bara några timmar? För det tror jag inte.

Vi är sams nu ja, och vi bråkade om bröllopet och ställde in det där och sa dumma saker som "hör vi verkligen ihop, det är kanske bättre att vi gör slut m.m. Men sånna saker säger man ibland av ilska.

• MissLovely

Oj då. Men kan du inte börja någon kurs eller något du tycker om, var du kan träffa nya vänner?

För nu verkar allt hänga på honom och barnen, men man behöver verkligen någon vän där som man kan prata med och gå ut ibland.

• MissLovely

Ja vi sa verkligen så. Lovar dig. Så det är bättre att ni pratar ut i lugn o ro när ni är lite mer lugna båda två din m2b lite mer nykter.

Tycker du att förhållandet är skit??

• MissLovely

Han menade nog inte det gumman. Men jag tycker att du ska fråga honom varför han sa så imon okey??

Kan du komma på nått annat istället för kurser? Har han ingen kompis, vars tjej/fru du kan bli närmre kompis med?

• MissLovely

Vad känner du själv????

Jag kan inte säga vad du ska göra, men jag hade svalt stoltheten. Men det är jag.

• MissLovely

Det går verkligen inte att jämföra och borde inte göras.

Hoppas allt ordnar sig och att ni pratar ut imorgon. Men lyssna till ditt hjärta.

Hör av dig så vi får veta hur det går med dig och prata med oss när du känner att du behöver någon att prata med.

Ledsen men måste sova nu. Ska försöka komma in imon. Sov lite nu.

Tänker på dig.

• MissLovely

Thailand 08 skrev 2007-11-10 02:01:06 följande:

kan ju inte slänga mej framför tåget...min lilla fyller år på söndag
    Nej men vännen så kan du inte tänka. Du har mycket att leva för. Tänk bara på dina barn och vad lyckliga dom är med dig som mamma.
  • MissLovely

Gör inget dumt snälla. Försök sova lite nu, vet att det är jobbigt.

Hoppas vi pratas vid imon.

Tack hoppas du får lite sömn du med.

• MissLovely

Hejvännen.

Har läst lite vad ni har skrivit idag.
    Vänta med att avboka allt, ni är ju helt klart upprörda. Har han vaknat?

Vad har ni sagt?

Vad det gäller svartsjuka, så tycker jag att du ska visa honom det du har planerat och be honom sitta med dig en stund vid BT så att han ser varför vi fastnar här

• MissLovely

Thailand 08 skrev 2007-11-10 12:19:03 följande:

Stoppde auktionerna på tradera iaf. tillsvidare-behöver ett ärligt svar om vi ska ställa in alltihopa eller inte...det finns dom som har allvarligare problem i sina förhållande än vi.Mycket är nog missförstånd pga kommunikations problem!jag kanske har svårt att visa känslor,men all min planering sen 4 månader tillbaka är väl bevis nog för min kärlek?Men han vet ju bara om klänningen och champagne glasen jag köpt....Vill bara ha en bamse kram av min nallebjörn! då kanske jag slutar lipa så småningom.Ögonen är svullna som tennisbollar-skämdes imorse när jag var ute o rastade voffsingen.
    Det är så sant det du säger. Bäst att visa honom, han kommer nog förstå dig bättre då och inse vad mycket DU har gjort, och allt det av kärlek.
  • MissLovely

Thailand 08 skrev 2007-11-10 12:28:18 följande:

god morgon /förmiddag missLovelyHar kokat nytt kaffe o ska hoppa in i duchen.ska bara skriva ut sista sidorna oxå...hör senare.Jätte kram till er alla som tröstat och orkat "lyssna" på mitt tjöt. Ha en bra dag med era gubbar eller m2b
    Jo gör du så nu, så hörs vi senare. Hoppas ni pratar ut. Ta hand om dig så länge. Kramar på dej..
  • MissLovely

Ooo vad glad jag blir nu!! Vad sköööönt.

Kärleken tar inte slut bara för ett bråk.

Kraaamar!

Svar på tråden Ledsen