• lilltjejan

skor

Jag letar å letar efter ett par skor till den stora dagen... då jag tycker alla brudskor är fula å absolut inte vill ha en sko med tyg på å heller inte vill lägga 1500 spänn på en sko ja alrig mer kommer använda...

Jag vill ha en Vit eller silver "salsa sko" alltså en sko som är ganska öppen med tunna rämmar å gjord för att dansa i hela natten lång.. jag går ALLTID i klackar så det är inge proplem för mig...

Har googlat på dansskor men hittar ingen i den färgen ja vill ha

finns en bild i mitt galleri så ni förstår lite vad ja menar....

OBS! det ska altså inte vara en Vanlig sko utan en Danssko (sånna som dansare använder för dom är så mjuka å sköna)

• Svar på tråden skor
  • Nightingale

Jag hade enorm tur. Var och strosade på stan i våras, då det råkade vara rea på "studentskorna" Hittade ett par SUPERSNYGGA vita sandaletter som det var halva reapriset på.

Dessutom var remmen bak lite trasig så jag fick ytterligare halva priset.

70kr kostade de tillslut. Remmen limmade jag när jag kom hem och VIPS var de som nya!

70kr var lagom tycker jag, de är jättesköna!

• Äntligen är det min tur

dansshopen.nu menade jag

Har du provat alla lite mer avancerade sportaffärer som håller på med dansprylar. Dansskolor....

• lilltjejan

Åh vilken tur du hade

jag tycker inte om "billiga" skor då jag ALLTID får äckliga skoskav utav dom å hur mycket man går så gås dom aldrig in..
    dansskor är även mjukare i sulorna..
    så mig gör det inget att dom kostar lite, ja kommer ju använda dom igen.

ska försöka kolla på dansskolorna här omkring men tängte bara kolla om nån viste nån bra sida på nätet...

• Nightingale

Ja, jag hade enorm tur. jag gillar inte heller billiga skor, köper alltid dyra skor vad jag än ska ha dem till.

Dessa var ju inte superbilliga från början, är köpta i en privat skobutik inte i någon kedja. De kostade ca 399 från början har jag för mig! Så de är kanonmjuka och sköna! Men med alla halva-halva-halva priset så landade jag på 70kr!

• Ickaflicka

Om du vågar köpa på internet från USA så titta på www.houseofbrides.com. Massor av fina skor! Inte så jättedyra, men jag vet inte vilken fraktkostnad som tillkommer...

Någon som har erfarenhet av att färga vita sidenskor? Kunde ju vara ett bra sätt att slippa köpa ett par skor som bara används en gång...

• lilltjejan

Köper ganska mycket på nätet så det är inga prob...

men som ja skrev överst jag vill inte ha en brudsko å ingen tygsko...

kolla skon i mitt galleri, en sån vill ja ha å det är en riktig danssko som tex tävlingsdansare använder... mitt problem är att jag inte hittar nån i silver eller vitt...

ingen som vet vart ja får tag i DANSSKOR?? Salsasko!

Svar på tråden skor