• lilltjejan

skor

Jag letar å letar efter ett par skor till den stora dagen... då jag tycker alla brudskor är fula å absolut inte vill ha en sko med tyg på å heller inte vill lägga 1500 spänn på en sko ja alrig mer kommer använda...

Jag vill ha en Vit eller silver "salsa sko" alltså en sko som är ganska öppen med tunna rämmar å gjord för att dansa i hela natten lång.. jag går ALLTID i klackar så det är inge proplem för mig...

Har googlat på dansskor men hittar ingen i den färgen ja vill ha

finns en bild i mitt galleri så ni förstår lite vad ja menar....

OBS! det ska altså inte vara en Vanlig sko utan en Danssko (sånna som dansare använder för dom är så mjuka å sköna)

• Svar på tråden skor
  • charmed

ja..det skulle vi definitvt kunna göra jag är så sugen efter dessa skor med ett par jeans och en snygg topp så har man hela krog outfiten klar

lilltjejan skrev 2007-11-01 22:01:56 följande:
    ååå du e ju en ängel kan ju hjälpa till me allting jue vi skulle ju kunna beställa ihop då kanske...
  • lilltjejan

eller hur å dom e ju så sköööna me

• Tuss78

Har inte läst tråden men jag hade silverskor som jag köpte på Bianco. Kolla där kanske.

• charmed

ja dom har nå speciella inlägg,jag vet inte riktigt vad dom kallas i sydamerika och USA har dom lite mer variation än sverige dock...här hittade jag alltid bara en massa svarta,silvriga och guldiga och alla såg typ likadana ut...lite små tråkigt tycker jag dock

lilltjejan skrev 2007-11-01 22:46:41 följande:
    eller hur å dom e ju så sköööna me
  • Ickaflicka

Tittade på siten från kina, globalfashionaccessories, vet du ungefär vad skorna och frakten kostar?

• charmed

Nä tyvärr du får maila dom och fråga om sampla oris på just de skorna du vill ha och så nämna att bor i sverige så attd e kan räkna ut frakten. Det är ju en fabrik så egentligen ska det ju behöva beställas en hel pall med skor men de flesta har ju som sagt samples som man kan köpa

Ickaflicka skrev 2007-11-02 08:57:05 följande:
    Tittade på siten från kina, globalfashionaccessories, vet du ungefär vad skorna och frakten kostar?
  • Ickaflicka

Vilka härliga skor det finns i världen! Finns det verkligen inte en enda affär i Sverige som säljer såna här fina och sköna skor???

• charmed

Jag har letat mig tokig och har då bara hittat en liten affär på söder som har sånna här härliga skor men de finns inte kvar nu på samma adress. vet inte vad som hände.
    annars har jag bara sett de vanliga svarta skorna med öppen tå och de ser så tantiga ut. samma med de silvriga och guldiga.

Du kan ju starta eget och köpa in skorna du skulle känna multum

Ickaflicka skrev 2007-11-02 09:30:05 följande:
    Vilka härliga skor det finns i världen! Finns det verkligen inte en enda affär i Sverige som säljer såna här fina och sköna skor???
  • Ickaflicka

Ja, vad härligt det vore! Bada i skor! Men det vore bekvämare för mig om du började köpa in skorna, du kan ju redan det här!

• Tuss78

Jag badar redan i skor enligt min make....det trodde jag att ni tjejer oxå redan gjorde!

• Ickaflicka

Ja, enligt honom ja! Enligt mig har jag inte alls tillräckligt många, hihi!

Svar på tråden skor