Byta klänning?
Ska man ha samma klänning hela dagen eller ska man byta den under middagen mot en enklare, än den man hade i kyrkan?
Ska man ha samma klänning hela dagen eller ska man byta den under middagen mot en enklare, än den man hade i kyrkan?
Känner lite samma sak. Blir rätt dyrt att ha två klänningar...
Jag har tänkt ha brudklänningen på mig hela dagen, MEN om klänningen känns obekväm så ska jag ha med en annan klänning så att jag kan byta om det blir panik.
jag kommer ha samma hela dagen =). Jag ska inte ha släp och inte princessa utan mer som en puffig tärnklänning.
Oj oj, ni anar inte hur kort bröllopsdagen är, den är över på ett kick! Att ens lägga tid på att byta klänning övergår mitt förstånd. Min underbara klänning hade jag på mig i tretton timmar, släpet slängde jag över armen som en handduk när jag dansade. Funkade hur bra som helst!
Varför lägga en massa tid och pengar på att hitta en klänning och sedan byta ut den efter bara några timmar?
Jag funderade ett tag på att byta till en enklare, kortare klænning till kvællen. Anledning: jag svettas vældigt lætt, och speciellt i ansiktet. Jag vill ha en traditionell brudklænning till vigseln men jag tror att det kan bli extremt varmt. Jag ær rædd att jag kommer sitta vid middagen høgrød och alldeles våt i ansiktet før att jag ær så varm. Men fæstmannen dissade min idé, så jag får hoppas att det inte ær værmebølja på vår brøllopsdag helt enkelt. Det bæsta ær ju om klænningen funkar hela dagen, før det ær ju så kort tid man får ha den på.
Jag bytte klänning. Jag ångrar inte det valet.
I kyrkan, under fotograferingen och brudskålen hade jag på mig en brudklänning.
Den på bilden här nedanför. Den hade även släp bak.
Jag tror att min pojkvänn gjort de nångång när han spelat teater nu när jag tänker efter...
Jag använder nog det bara den dagen dock =)