• mrsD

bra sida med brudskor?

Är det någon som vet någon bra hemsida där man kan se och/eller köpa brudskor?

eller, behöder inte vara BRUDskor, men vita!

• Svar på tråden bra sida med brudskor?
  • emling

Hej!

Brudskorna på Brandos är gräddvita. Det står färg vit men läser man beskrivningen så står det gräddvit.

• Amber2

Vit eller gräddvit spelar nog ingen roll för min del, vill ha färgen Ivory.

• mrsD

köpte ett par skor på Freeport häromdan, blev kär i dem men de var ljusrosa..
    men tänkte att man kanske kunde spraymåla dem vita?
    ngn som vet?

en kompis t mig hade gjort d me ett par skor och sa att d hade gått jättebra.. visst färgen blev sliten, men d va först efter ett par användningar och jag ska ju bara ha min EN dag.. hum.. vill verkligen ha dem!

• Waersta

Vad kostade de? Jag vill ha ett par rosa!!

mrsD skrev 2007-11-07 08:19:01 följande:
    köpte ett par skor på Freeport häromdan, blev kär i dem men de var ljusrosa..men tänkte att man kanske kunde spraymåla dem vita?ngn som vet?en kompis t mig hade gjort d me ett par skor och sa att d hade gått jättebra.. visst färgen blev sliten, men d va först efter ett par användningar och jag ska ju bara ha min EN dag.. hum.. vill verkligen ha dem!
  • mrsD

Waersta - De kostade 199 kr!!!! helt sjuuukt! så tänkte att kan jag inte ha dem så gör d inget för de va så sjukt billiga!!

vill du att jag tar ett foto o skickar t dig?

• Waersta

Ja, jätegärna!!

De finns inte på nätet?

• mrsD

nupp, de finns bara där.. men skickar en bild, va har du för mail?

• Visa08

Tack! De var jättesöta...hm...jag känner igen märket. Fanns det inte sådanna skor på en länk här i tråden? I alla fall från samma Märke...

mrsD skrev 2007-11-07 11:05:11 följande:
    Visa08 - du har mail
  • mrsD

japp, på have2have o brandos tror jag..

men för 199 spänn.. hehe.. outlet såklart

• mrsD

va fina!

e inte så van vid att gå i såna skor, så e väldigt skeptiskt till häl-grejen.. d som va bra me de skorna jag köpte va att de bara hade en elastisk rem där, ingen "flärp" som går upp där..

men de va skitsnygga! Me spännet..

• emling

Jag har köpt de skorna som du, Snofsan, tänker beställa! JAg rekommenderar verkligen de skorna. De är hur sköna som helst men en liten inbyggd dyna i främre delen av skon. Sen gör det ju inget att de är jättefina! jag gillar särskilt spännet!

• 080202

Hej emling!

Jag funderar också på att beställa de skorna, men en fråga:
    Är de vita eller naturvita? Det står ju både vit och gräddvit...

• Lillaliiisa

Dansskobutiker brukar ha nätta och framför allt SKÖNA skor.
    I vissa affärer har de speciella brudskor också.
    Googla bara på dansskor!

Svar på tråden bra sida med brudskor?