• Lindaah

Planera bröllop på tre veckor

Japp nu är nästan allt klart..
    Vi fick nydligen veta att vi var tvungna att flytta till USA men sambons jobb så tre veckor har vi lyckats med följande:
    pst..Vi gifter oss den 17/11
    Bokat Engelbrekts kyrkan här på Östermalm (nära hem)
    Fixat fram en präst (fick dock betala 2000:-...)
    Köpt klänningen, alla detaljer plus våra barns kläder (har skor kvar)
    Fixat ringarna (hämtas i dag hos smeden
    Fixat lokal till champange skålen efteråt.
    Bokat clas på hörnet åt våra 40 gäster..
    bokat in alla långväga gäster in på hotell.
    Beställt blommorna, bokat frisören.
    köpte rispåsarna här av en från Göteborg i dag som ska skicka dem.
    I dag har jag köpt dekorationer till pogrammen och borden (murgröna och pärlor)
    Ja, någon som tror på att detta går vägen?
    hi hi alla ni som planerar i år, här ska ni få se på att man kan göra det på tre veckor;
    Vänligen/Linda

• Svar på tråden Planera bröllop på tre veckor
  • Lindaah

Oj vad ni var snabba här (ny här)
    Tack!
    Ja gissa om det har varit stressigt särskillt eftersom vi har lägenheten på försäljning, mina två hästar sedan jobb på det:)
    -Men va 17 sova kan jag göra i Boston eftersom jag bara ska gå hemma med barnen.
    -Fullt ös medvetslös som man säger;)
    -Någon som vill tillägga något som jag missat eller borde fixa?
    Vänligen/Linda

• Lindaah

#8 Fixat(Ler):)
    #10 Vad kul, vi flyttar lite utanför i Nashua heter det men vi har ännu inte köpt något hus utan vi kommer hyra första månaden.
    tack igen allihop.
    Ig hade det kanske varit roligare med längre planering så att man fick njuta av planeringen i god tid:)

• Lindaah

#12 Klart, det tog ju bara en vecka:)
    Nu är den inlämnat hos prästen.

• Lindaah

#14 Det är ingen begränsad tid..Han kommer arbeta med det han gör i dag här hemma i Stockholm dvs (vara ansvarig över prodjekt)IT..nått..hmm codning du vet banker och sånt..invecklat..ha ha alltid när folk frågar kan jag sällan förklara:)
    Själv jobbar jag med engelsk customer service här i Stockholm, så jag hoppas ju att det kan finnas nått jobb med översättningar eller så,kan bli tråkigt att bara sitta hemma med barnen.

• Lindaah

:)
    Vi får väll se man kanske kommer hem redan efter ett par månader, he he
    Men det ska bli skönt att kncentrera sig på barnen för ett slag.

• Lindaah

Tack, allt gick jätte bra!!!
    Ska adda in lite bilder sedan:)

• Lindaah

Tack, nu har jag lagt in lite bilder på galleriet:)

• Lindaah

Hmm jag som lade in bilderna i galleriet hi hi kan inte ni hjälpa mig om jag gjort något fel?

• Lindaah

ok då fixar jag det, tack!!

• Lindaah

Vad ni e söta och hjälpsamma, hi hi och jag som jobbar heltid med internet forum på annat håll (skäms)..kolla nu om bilderna syns, ska adda lite fler pst....annars finns jag på facebook..Linda Helin

• Lindaah

Tack, vi vart iaf hel nöjda med vårt bröllop trots korta planeringen blev det ändå ganska ordenkligt och fint med alla detaljer tack vare all hjälp.

Svar på tråden Planera bröllop på tre veckor