Värmlänningar?
Här är en till värmlänning . Är från Karlstad (uppväxt i Forshaga) och vi ska ha festen i Forshaga Folkets Park 2/8-08.
Ett tips till dig Mrs2009 förresten. Billigt och det mesta man kan behöva finns.
Här är en till värmlänning . Är från Karlstad (uppväxt i Forshaga) och vi ska ha festen i Forshaga Folkets Park 2/8-08.
Ett tips till dig Mrs2009 förresten. Billigt och det mesta man kan behöva finns.
Mirri:
Café August fixar bröllop. Kuvertavgift för buffé ca 200:- har jag för mig. Och så har dom bar då förstås. Gick helt bort för oss dock då de stänger kl.01. Vi ska ju dansa hela natten !
Jag får en uppsydd efter bild i galleriet. Stålgrå färg med vitsilvrigt broderat band under bysten. Funderar på att göra den lite kortare också, typ 1 dm ovan knäet.
Capiscum tar 5:- per del porslin .
Tack
Kan det ha varit Kari Wazz? Hon har sitt på Marieberg (men det är ju nästan Viken).
Låter kul med bröllopsserie, sambon är dock inte intresserad av att vara med .
Hoppas ni kommer ha med många bra tips (inte som Bröllopsbonanza på 4+ för deras första avsnitt var uuuuselt ).
KUL att ni var nöjda med henne, hon syr nämligen min klänning nu .
Vi ska vara i Forshaga Folkets Park. Betalar 800:- för serveringslokalen och dansbanan (dom har scen).
Och det finns alla maskiner man kan tänka sig i köket. Kan vara br att veta .
Va kul!! Alltid skönt när man känner att man kommer ngn vart.
Gullig idé med barnen tycker jag.
Vi är nästan klara med inbjudningarna. Vi ska skriva på dem och sen adressera kuverten och göra ngn schablon på dem för kuverten är helsvarta. Sen åker dom . Har satt 25/2 som deadline för sambon som ska göra schablonen.
Känns ballt när inbjudningarna gått ut för alla vet ju inte än att vi gifter oss .