Inlägg från: värmlandsbruden |Visa alla inlägg
  • värmlandsbruden

Värmlänningar?

Nu har vi äntligen bokat lokal. Det känns så skönt. Vi hittade ett ställe som hade kyrka och restaurang på samma gård. Så skönt. Då slipper vi ju kostnaderna för tranport från kyrka/vigselplats och platsen för middagen! Nu kan vi ju gå i ett följe dit!!! SÅ NÖJD. En stor sten har rullat av mina axlar. Nu är det ju inte så mycket kvar... Vi har ju lokal, mat, dryck, kläder, präst, datum... En bra bit på väg!

Nu blir bröllopet mer och mer verklighet. Måste prata med prästen och sedan kan jag ju fixa inbjudningarna... Det är bara texten som fattas.... Vi funderar på att skriva inbjudningarna från barnen.... Typ : Mamma och pappa ska gifta sig! De skulle bli glada om ni ville vara med.......
    Vad tror ni om det?? Vi kommer ju inte att ha en fest utan mer middag med dessert och tårta, så det blir ju väldigt barnvänligt eftersom vi själva har två små... Vi vill ju att det ska vara familjens dag och högtid och då tycker jag att det är självklart att våra ( & andras barn) får vara med!

Svar på tråden Värmlänningar?