Skor stl 42 och uppåt
Vad har ni för tips på butiker med stora skostorlekar? Kingsize i Arlöv (malmö), Jerns, Wedins (ibland)...vad medr? Har ni hittat bra nätbutiker? Jag vill också gå i högklackat!
Vad har ni för tips på butiker med stora skostorlekar? Kingsize i Arlöv (malmö), Jerns, Wedins (ibland)...vad medr? Har ni hittat bra nätbutiker? Jag vill också gå i högklackat!
Är det ingen som har stora fossingar?
Åh, hittade dessa: www.duoboots.se/
Äntligen sövlar!
Grym sida...men inga bröllopsskor...har själv 42 i skostorlek och d känns som d kommer bli svårt at hitta...
Jag letar allmänt efter skor. Mina brudskor kommer nog bli ett par silvriga partyskor. Det blir för dyrt annars. Jag får i princip specialbeställa skor och då kan man inte bara ha dem en dag.
Ok, då förstår jag
TS
Har precis samma problem! På vilken herravdelning har de snygga högklackade fina skor tro? :)
Jag såg damskor i storlek 43 och 44 på Skohuset i Lerum häromdagen. Det var inga vita brudskor dock... Däremot promenadskor och exempelvis svarta högklackade pumps.
Är skohuset en kedja?
puff
felines
Är inte säker, men tror inte att det är en kedja.
Kanske inget ställe att leta brudskor på, men jag vet att i Ecco-butiker kan man ofta beställa hem skor i en större storlek.
Scholl-butikerna har emellanåt storlek 42 på sina sköna skor.
I Stockholm finns Frövi skor i Gamla Stan som ofta har storlek 42 på skorna, dock tycker jag att de ofta är aningen "tantiga" skor (men de kan överraska). Extra breda skor har de också, om man har stora fötter på den ledden.
Ett tips är också att leta skor utomlands, just storlek 42 är nog lite vanligare i t.ex. Tyskland och Finland (har jag fått för mig).
Lycka till med letandet!